کرج- رئیس کل دادگستری استان البرز با اشاره به وجود سرقت های خرد از جدیت هر چه بیشتر در برخورد با مالخرها خبر داد.

برخورد با مالخرها در البرز با جدیت دنبال می شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی دادگستری البرز ، احمد فاضلیان در این دیدار با تاکید بر اینکه مجموعه انتظامی و قضایی یک خانواده واحد هستند که برای هدف مشترک ارتقای امنیت در جامعه فعالیت می‌کنند اضافه کرد: در مجموعه نیروی انتظامی استان کمبودهای فراوان در حوزه امکانات و منابع انسانی دیده می‌شود که گاهی وظیفه تامین امنیت برای شهروندان را با دشواری‌هایی همراه می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه اعتماد مردم بزرگترین سرمایه برای هر دستگاهی است متذکر شد: اگر اعتماد مردم آسیب دید حتی اگر چشمگیرترین فعالیت‌ها هم انجام شود مثمر ثمر نخواهد بود بنابراین باید در تامین امنیت نیز موضوع جلب اعتماد عمومی به صورت جدی در دستور کار قرار بگیرد.

عالی‌ترین مقام قضایی استان البرز در ادامه با اشاره به بازرسی‌هایی که دستگاه قضایی استان از واحدهای مختلف انتظامی انجام می‌دهد، گفت: در نتیجه نظارت‌ها، میزان تخلفات در واحدهای انتظامی استان کاهش محسوسی داشته و بیشتر نارسایی‌ها مرتبط با کمبود منابع انسانی و امکانات است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود یکی از معضلات استان را سرقت های خرد عنوان کرد و افزود: با جلوگیری از فعالیت مالخرها از بسیاری از سرقت های خرد جلوگیری می شود که در این راستا معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان طرح مبارزه با مالخرها را با کمک نیروی انتظامی در دستور کار قرار داده است.  

فاضلیان ضمن اعلام حمایت دستگاه قضایی استان از مجموعه نیروی انتظامی ابراز امیدواری کرد فرمانده انتظامی جدید استان البرز در ماموریت خود در راستای اهداف مقدس جمهوری اسلامی ایران توفیقات روزافزون داشته باشد.

در ابتدای این دیدار که تعدادی از مسئولان انتظامی استان سردار محمدیان را همراهی می‌کردند فرمانده انتظامی استان با ارائه گزارشی از روند اقدامات انتظامی انجام شده رئیس کل دادگستری استان را در جریان خدمات انتظامی و مشکلات این مجموعه قرار داد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.