یاسوج- استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی موظف به همکاری با سرمایه گذاران هستند، گفت: برای حضور سرمایه گذاران در این استان فرش قرمز پهن می‌کنیم.

مدیران کهگیلویه و بویراحمد موظف به همکاری با سرمایه‌گذاران هستند

به گزارش قدس آنلاین، علی محمد احمدی در نشست ستاد سرمایه گذاری کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: هرگونه دست اندازی و و طولانی کردن بروکراسی اداری بی‌مورد در روند اخذ مجوز و عملیات اجرایی پروژه و طرح‌های اقتصادی، تولیدی و اشتغالزا سرمایه گذاران توسط دستگاه‌های اجرایی پذیرفتنی نیست.

وی با تاکید بر اینکه البته همکاری مدیران با سرمایه گذاران منوط به رعایت قوانین از جمله مائل زیست محیطی و عدم تضییع حق فرد یا افرادی است، عنوان کرد: اینکه یک فرد به عنوان سرمایه گذار نمی‌تواند یک طرح را به سرانجام مقصود برساند، حسابش از سرمایه گذاری که دغدغه دارد و هدفش راه اندازی یک طرح بزرگ یا کارگاه بوده، جدا است.

احمدی حفظ نکات ایمنی در زمینه اجرای طرح‌های گردشگری به دقت بررسی شود، ابراز کرد: برخی با اجرای برخی پروژه‌ها هدف غیر از تولید، اشتغال و رونق اقتصاد دارند بلکه دنبال تملک اراضی منابع ملی هستند.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه آماده هرگونه همکاری برای اجرای طرح " تولید گازوئیل و بنزین از گاز" هستیم، افزود: سرمایه گذار تا پایان آذرماه زمین محل مورد نظر را تسطیح، فنس کشی و ...کنند تا به یقین برسیم عزم برای اجرای این پروژه جدی است زیرا برخی افراد اول خوراک می‌گیرند و بعد دنبال بازار هستند.

احمدی با تاکید بر اینکه سنگ بزرگ نشانه نزدن است، بیان کرد: اینکه بگوییم همه چیز گل و بلبل است صحیح نیست و باید اول به فکر رفع مشکلات پروژه های موجود در استان از جمله پتروشیمی‌ها و سیمان باشیم.

وی اولویت اول خود را به سرانجام رساندن طرح‌ها و پروژه‌های نیمه تمام اقتصادی عنوان کرد و گفت: 9 فرصت سرمایه گذاری دارای قابلیت سرمایه گذاری خارجی مشخص شده در استان را به جدیت پیگیری کنیم.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.