تیم والیبال بانک سرمایه در هفته هشتم رقابتهای لیگ برتر در زمین کاله به بردی قاطعانه دست یافت و در صدر جدول رده بندی ایستاد.

پیروزی قاطعانه بانک سرمایه در زمین کاله/ دومین برد برای نماینده گنبد

به گزارش قدس آنلاین، هفته هشتم لیگ برتر والیبال با برگزاری دو دیدار از ساعت ۱۷:۳۰ در شخرهای تهران و گنبد به پایان رسید.

در مهمترین دیدار تیم بانک سرمایه مدافع عنوان قهرمانی و صدر نشین فعلی لیگ موفق شد در خانه والیبال و در حضور ۲۵۰ تماشاگر برابر کاله آمل با نتیجه سه بر صفر به برتری دست یابد.
در این دیدار زیبا که تقابل بین ملی پوشان فعلی و آینده به حساب می آمد شاگردان مصطفی کارخانه از همان ابتدا با روحیه تر و هماهنگ تر عمل کردند و موفق شد سه امتیاز دیگر را به اندوخته هایشان بیافزایند.

در سوی دیگر بازیکنان کاله آمل هم که از حمایت های هوادارانش در خانه والیبال بهره می بردند، با وجود ارائه یک بازی جنگنده نتوانستند برابر تیم پرمهره بانک سرمایه کاری از پیش ببرند و دست خالی به آمل برمی گردند. ست های این دیدار با امتیاز های ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۱۷ به سود بانک سرمایه تمام شد.

بانک سرمایه با هشت برد و بدون شکست  امتیازاتش را به عدد ۲۴ رساند و به تنهایی در صدر ایستاد. کاله هم با چهار برد و سه شکست و یک بازی کمتر با ۱۲ امتیاز در بین شش تیم بالای جدول قرار گرفت.

در دیگر دیدار همزمان هاوش گنبد در سالن المپیک میزبان شمس تهران بود که در در پایان نماینده گنبد موفق شد در برابر تماشاگران خودی سه بر صفر تیم جوان شمس را از پیش رو بردارد و به دومین بردش در لیگ دست یابد.

شاگردان محمد وکیلی هرچند به دلیل پیروزی روحیه بخش در هفته گذشته برابر سایپا به دنبال تکرار پیروزی بودند، نتوانستند بازی قابل قبولی را از خود به نمایش بگذارند و در سه ست نتیجه را واگذار کردند.

در سوی مقابل بازیکنان هاوش گنبد با این برد خانگی توانستند روحیه از دست رفته خود را باز یابند و نیز اختلافشان را با تیم های دیگر کاهش دهند.
هاوش با دو برد و پنج باخت و نیز یک بازی کمتر شش امتیازی شد اما در رده یازدهم باقی ماند و شمس هم با سه برد و پنج شکست در جایگاه نهم قرار گرفت.

*نتایج کامل دیدار های هفته هشتم لیگ برتر:

سایپا تهران ۳ - سارویه ساری ۱(۲۵-۱۹، ۱۷-۲۵، ۲۵-۱۲، ۲۷-۲۵)
خاتم اردکان ۳ - شهرداری ورامین صفر(۲۵-۲۳، ۲۵-۲۱، ۲۷-۲۵)
شهرداری ارومیه ۲ - شهردادی تبریز ۳(۲۵-۲۳، ۲۵-۲۱، ۱۸-۲۵، ۱۸-۲۵، ۶-۱۵)
رعد پدافند کاشان صفر - پیکان تهران ۳(۱۸-۲۵، ۱۹-۲۵، ۲۱-۲۵)
بانک سرمایه ۳ - کاله آمل صفر(۲۵-۲۰، ۲۵-۱۴، ۲۵-۱۹)
هاوش گنبد ۳ - شمس تهران صفر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.