تیم های فوتبال یوونتوس و بارسلونا در هفته پنجم رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا به تساوی دست یافتند که با این نتیجه بارسلونا راهی مرحله بعد شد.

بارسلونا به مرحله حذفی صعود کرد/ خطر اسپورتینگ بیخ گوش یوونتوس

به گزارش قدس آنلاین، تیم های فوتبال یوونتوس و بارسلونا حساس ترین بازی هفته پنجم رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا را چهارشنبه شب برگزار کردند که در پایان به تساوی بدون گل دست یافتند.

بارسلونا در حالی بازی را شروع کرد که لیونل مسی روی نیمکت نشست و از ابتدا در ترکیب این تیم قرار نگرفت با این حال شاگردان والورده حاکم توپ و میدان بودند و چندین موقعیت گلزنی ایجاد کردند که ثمری نداشت.

در نیمه دوم لیونل مسی در دقیقه ۵۶ جایگزین جراردو دلوفئو شد تا شاید حرکات او قفل دروازه بوفون را باز کند. یوونتوس در این نیمه کمی بهتر ظاهر شد با این حال اشتهای بارسلونا برای رسیدن به گل بیشتر بود. تغییرات والورده برای دست یافتن به گل ثمری نداشت و این تیم خوش شانس بود که تراشتگن در دقایق پایانی با واکنشی استثنایی شوت دیبالا را دفع کرد تا دو تیم به تساوی بدون گل دست یابند.

بارسلونا با این تساوی یازده امتیازی شد و صعود خود را به دور بعدی مسابقات مسجل کرد. یوونتوس با ۸ امتیاز در رده دوم قرار دارد.

در دیگر بازی همزمان تیم اسپورتینگ پذیرای المپیاکوس بود و این تیم را با شکست ۳ بر یک بدرقه کرد. باس دوست (۴۰ و ۶۶) و باستین سزار (۴۳) زننده گل های این تیم بودند. تنها گل تیم المپیاکوس را نیز وادیس اودیا اوفو در دقیقه ۸۶ به ثمر رساند.

اسپورتینگ با ۷ امتیاز در رده جدول قرار گرفت و در روز پایانی برای صعود تلاش خواهد کرد. این تیم در نوکمپ مهمان بارسلونا است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.