ساری- خبرنگاران مازندرانی روزنامه قدس با کسب سه رتبه از ۸ جایزه نخستین جشنواره «کتاب و رسانه»، بیشترین جوایز را بدست آوردند و روزنامه قدس رسانه برتر شد.

درخشش خبرنگاران قدس در نخستین جشنواره «کتاب و رسانه»

به گزارش خبرنگار قدس، در این جشنواره که با حضور استاندار مازندران، معاون سیاسی امنیتی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، مدیرکل کتابخانه های مازندران، کتابداران و اهالی کتاب برگزار شد، حسین احمدی و رقیه توسلی خبرنگاران روزنامه قدس موفق به کسب سه رتبه برتر در بخش یادداشت، گزارش و خبر شدند و تندیس و لوح تقدیر جشنواره را از آن خود کردند.

رقیه توسلی با یادداشت های «چیز دندان گیری نصیب مان نمی شود» ، «من، کتاب و غول چراغ جادو» و «یک تابستان کتابخوانی و گلدانبانی» رتبه اول بخش یاداشت و با خبر «کارت عروسی با طعم کتاب» رتبه اول بخش خبر را بدست آورد.

همچنین حسین احمدی با گزارش «صلحی بین ‌مان برقرار نیست» رتبه دوم بخش گزارش را از آن خود کرد.

در نخستین جشنواره «کتاب و رسانه» از ۸ خبرنگار در بخش های یادداشت، گزارش، گفتگو و خبر تجلیل گردید و فاطمه قنبری از ایرنا رتبه اول بخش گزارش، بهاره نوری از روزنامه وارش رتبه اول بخش گفتگو، سجاد پیروزپیمان از خبرگزاری فارس رتبه دوم بخش گفتگو، مرضیه جعفری سوته از بلاغ رتبه دوم بخش یادداشت و ملیحه منوری از روزنامه خبر شمال رتبه دوم بخش خبر را بدست آوردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.