مشهد- مدیرعامل موسسه فرهنگی قدس گفت: برگزاری جشنواره رسانه ای ابوذر در استان ها می تواند ظرفیت های بومی و منطقه ای را تقویت و فعال کند.

جشنواره رسانه ای ابوذر ظرفیت های بومی استانی را تقویت می کند

به گزارش قدس آنلاین، ایمان شمسایی در جلسه شورای سیاستگذاری دومین جشنواره رسانه ای ابوذر افزود: جشنواره رسانه‌ای ابوذر اتفاق خوبی در فضای رسانه‌ای استان است که می‌تواند ظرفیت‌های بومی زیادی را فعال و تقویت کند.
وی اضافه کرد: با توجه به محوریت زیارت و فرهنگ رضوی در استان و مشهد، این جشنواره می‌تواند ذهن مخاطب را نسبت به این موضوع حساس کرده و به‌طور مؤثر، مردم را نیز درگیر کند.
مجید خرمی، مدیر مسؤول روزنامه شهرآرا نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت وجود نگاه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی در جشنواره رسانه ابوذر بیان کرد: در حوزه زائر باید نگاه‌های مختلف به مخاطب ارائه شود زیرا هر رسانه موضوعات را با نگاهی خاص مورد تحلیل و بررسی قرار می‌دهد.
شاهین فرشاد، مدیر خبرگزاری ایرنا خراسان رضوی نیز ضمن مفید برشمردن برگزاری جشنواره هایی از این دست، گفت: توجه به محورهای موضوعی ارائه شده و تفکیک صحیح آن، علاوه بر جذب آثار بیشتر، باعث می شود رقابت بین خبرنگاران بیشتر شود.
شایان‌ذکر است، جلسه سیاست‌گذاری دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی با حضور فرشاد، مدیر خبرگزاری ایرنا در خراسان رضوی، ابوطالبی، معاون سیمای استان، خادم معاون خبر سیما، ... معاون صدای استان، محمودی، نماینده استانداری و سیدی نماینده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.