کرج- چین در ۴ خطه کردن قسمتی از محور کرج - چالوس، با ایران مشارکت می کند.

نقشه چینی برای جاده چالوس
کرج- به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی البرز، به منظور بررسی پروژه ۴ خطه کردن محور کرج – چالوس ازسه راهی شهرستانک تاتونل کندوان جلسه ای باشرکت هارزون چین در اداره کل راه و شهرسازی استان البرز برگزارشد.
در این جلسه مهندس کاظمی – مدیر ساخت و توسعه ضمن توضیح در خصوص احجام فیزیکی این پروژه، اعتبارات پیش بینی شده و اهمیت اجرای آن توضیحاتی ارائه کرد و بیان داشت: این پروژه از جهات مختلف دارای اهمیت می باشد و ابراز امیدواری کرد با ورود سرمایه گذاران با پشتوانه مالی بالا در آینده نزدیک شاهد اجرایی شدن و بهره برداری از آن باشیم.
سپس نماینده شرکت سرمایه گذار بین المللی بااشاره به مثبت ارزیابی کردن ضریب ایمنی سرمایه گذاری در ایران درخصوص سوابق و فعالیتهای شرکت و پروژه های فعال آن و توانمندیهای آنان توضیحاتی ارائه کرد و سرمایه گذاری در پروژه های بزرگ ایران را بسیار با اهمیت برشمرد و اظهار داشت با حمایت مسئولین جمهوری اسلامی ایران به ویژه وزیر راه و شهرسازی  شاهد رشد چشمگیری در تعریف و اجرای پروژه های بزرگ باشیم.
مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز نیز با مهم ارزیابی کردن این پروژه، اظهار داشت: موقعیت استراتژیک استان البرز و همجواری  باپایتخت وارتباط آن با چندین استان شمالی و مرکزی ایران این استان را متمایزنموده و برای  استان پروژه های مختلف ریلی وجاده تعریف شده است که  بعضی در مرحله اجراست و مابقی در مرحله مطالعات و انتخاب پیمانکار می باشند که این استان را به قطب پروژه های مهم راهسازی در کشور تبدیل کرده است.
مهندس رضایی یکی از پروژه های بسیار مهم و استراتژیک برای استان البرز و همچنین سایر استانها از لحاظ کاهش ترافیک، ایمنی و سهولت درعبور و مرور مسافرین را پروژه چهار خطه نمودن محور کرج چالوس - حدفاصل سه راه شهرستانک تا تونل کندوان برشمرد و ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک با ورود سرمایه گذار خصوصی شاهد بهره برداری از این پروژه باشیم.
این مسئول از بخش خصوصی خواست تا با هماهنگی بیشتر با  اداره کل راه و شهرسازی نسبت به مطالعه و بررسی این پروژه وپیشنهاد لازم اقدام نمایند.
در پایان این جلسه،  رضایی، مدیر کل راه و شهرسازی البرز، رویکرد وزارت راه و شهرسازی در خصوص تعریف پروژه های مواصلاتی را رویکرد ریلی برشمرد و اظهار امیدواری کرد سرمایه گذاران و پیمانکاران به ویژه  شرکتهای بخش خصوصی بین المللی با شناخت بیشتر ازموقعیت اقلیمی و جغرافیایی ایران و همچنین شناخت ازفرهنگ کشور ایران که بسیار با اهمیت است بتوانند حضور موثری در ایران داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.