یزد- رئیس حوزه هنری یزد با اشاره به استقبال چشمگیر قشرهای مختلف مردم دارالعباده از نمایش «گفت و گوی آب» گفت: حدود ۵ هزار نفر در شش شب به تماشای این نمایش آئینی وعاشورایی در امامزاده سید جعفرمحمد(ع) یزد نشستند و استقبال مردم استان از این نایش بی نظیر بوده است .

یزدی‌ها استقبال پرشور از نمایش «گفت و گوی آب» داشتند

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین، محمدصادق کوچک‌زاده درحاشیه تقدیر از عوامل این نمایش آئینی در گفتگو با خبرنگارقدس آنلاین اظهارداشت: نمایش «گفت و گوی آب» به سیره و شخصیت والای بزرگ مدافع حریم اهلبیت حضرت ابوالفضل العباس(ع) اشاره دارد و گوشه‌ای از واقعه کربلا همچون ولایت‌مداری، جوانمردی، وفاداری، شجاعت و پاسداری از حریم اهلبیت(ع) تا شهادت آن حضرت را روایت می‌کند.

وی با بیان اینکه این اثر محصول تئاتر بچه‌های مسجد شهرستان ابرکوه است، افزود: این نمایش چند رسانه‌ای تلفیقی از صوت، نور، فیلم، انیمیشن و جلوه‌های ویژه با نقش‌آفرینی بازیگران بود.

کوچک‌زاده با اشاره به حضور حدود ۸۰ بازیگر، هنرور و عوامل اجرایی در این نمایش گفت: این اثر کاری از گروه هنری «آئینه» است که با تلاش بچه‌های مسجد کوثر ابرکوه و به همت حجت الاسلام حسین فلاح‌زاده امام جماعت این مسجد با حمایت دفتر تئاتر مردمی بچه‌های مسجد استان یزد تولید و اجرا شد.

پس از پایان اجرای شب آخر نمایش میدانی «گفت و گوی آب» در مراسمی با حضور دکتر پهلوانیان مدیر کل صدا و سیمای مرکز یزد، کوچک‌زاده رئیس حوزه هنری استان، حجت الاسلام نجیمی دبیر جبهه فرهنگی استان و جمعی از مردم و هنرمندان با اهدای لوح تقدیر از عوامل این نمایش قدردانی شد.

سیدحمید پورسید، ابوالفضل صادقیان، عباس عارفی، مصطفی مهدی‌پور، جعفر قاسم‌زاده، محمدحسین مهدی‌پور، حبیب عمیقی، دانیال فلاح‌زاده، محمدحسن صابری، علیرضا زارع، محمد فلاح‌زاده و علیرضا چاکرالحسینی از جمله بازیگران این نمایش هستند.

دیگر عوامل نمایش را مدیر تولید: حجت الاسلام محمدسعید فلاح‌زاده، طراح صحنه: مصطفی خانی، طراح نور: حسین محمدپور، اجرای نور: مصطفی خانی، مدیر گروه صوت، نور، تصویر و جلوه‎‌های ویژه: مسعود امیدواری، مدیر گروه گریم، لباس و دکور: علی قنبری و مدیر تدارکات: سید علی اکبر میرحسینی تشکیل می‌دهند.

گفتنی است: این نمایش در دهه اول محرم امسال نیز به مدت پنج شب در شهرستان ابرکوه به روی صحنه رفته بود و پس ازآن  همزمان با دهه آخر ماه صفر و هفته وقف با همکاری اداره کل اوقاف و امورخیریه استان، حوزه هنری یزد، معاونت فرهنگی سپاه الغدیر و آستان مقدس امامزاده سیدجعفر محمد(ع) از ۲۵ تا ۳۰ آبان در جوار این امامزاده اجرا ‌شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.