قزوین_ مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) در استان قزوین با حضور مدیر عامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) کشور معارفه شد.

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) در قزوین معارفه شد

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در آئین معارفه مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان قزوین که صبح پنجشنبه در دفتر نماینده ولی فقیه در این استان برگزار شد، به تشریح چشم‌اندازهای قرآنی در حوزه مهدویت پرداخت و اظهار کرد: موضوع آخرالزمان در قرآن جایگاه ویژه‌ای دارد و خداوند وعده داده است که آینده جهان به دست شایستگان اداره می شود.

وی با تأکید بر اینکه باید آیات و روایات امیدبخش را در حوزه مهدویت به درستی در جامعه تشریح و تبیین کنیم، تصریح کرد: چشم‌اندازهایی که قرآن و روایات از آینده جهان ترسیم کرده‌اند، رسالت و وظیفه ما را در قبال دوران آخرالزمان و موضوع مهدویت دو چندان کرده است و باید با جدیت در این راستا کار کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان  قزوین افزود: ایجاد روح امید و نشاط که مهمترین نیاز جامعه جهانی است، با فرهنگ مهدویت و وعده‌های الهی در آخرالزمان میسر خواهد شد چرا که همه جهان نیازمند شناخت درست از آینده جهان هستند.

وی تصریح کرد: شاید هیچ کسی در عالم نباشد که نسبت به سرنوشت و چشم‌انداز عالم هستی و بشریت حساسیت و دغدغه نداشته باشد اما شیعه با هدف بسط عدالت، پرورش کرامت و حمایت از مستضعفان به موضوع ظهور منجی می‌نگرد و برای این مهم برنامه مشخص دارد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر محمود متوسل آرانی، مدیر عامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) کشور هم در ابتدای این مراسم شناخت فرقه‌های انحرافی و مبارزه علمی و فرهنگی با آن‌ها را یکی از اهداف مهم این بنیداد دانست و خاطرنشان کرد: تألیف کتب علمی و محصولات فرهنگی با موضوع مهدویت و توزیع آن در بین مردم بخش دیگری از اهداف بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) است.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه آثار مناسبی در رابطه با مباحث مهدوی برای عموم مردم نداشتیم، بیش از 200 عنوان کتاب برای همه اقشار جامعه توسط این بنیاد تألیف شد که کتاب‌هایی در زمینه پاسخگویی به سوالات و شبهات، رد افکار انحرافی و ارایه آموزش‌های مهدوی از جمله آن‌هاست.

گفتنی است در پایان آقای حسن کاشی به عنوان مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) در استان قزوین معارفه شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.