یزد - مراسم افتتاحیه و شعرخوانی هفتمین جشنواره سراسری شعر بسیج با عنوان «قد قامت زخم» با حضور ۱۴ شاعر برتر کشوری شامگاه چهارشنبه در مهردشت ابرکوه برگزار شد.

هفتمین جشنواره سراسری شعر بسیج در ابرکوه آغاز به کارکرد

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین، مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان یزد با بیان این خبر اظهارداشت: آیین افتتاحیه هفتمین جشنواره سراسری شعر بسیج با عنوان «قد قامت زخم» به میزبانی شهر مهردشت در جوار آستان مقدس امامزادگان سید احمد و سید محمود (ع) این شهر با حضور ۱۴ شاعر برتر کشوری برگزار شد.

وی با  تبریک هفته بسیج، افزود: جشنواره قد قامت زخم با شرکت بیش از ۹۳۵ اثر از سراسر کشور برگزار شد که طی آن پس از داوری ۱۴ اثر از ۱۴ شاعر به‌عنوان آثار برگزیده انتخاب و در مراسم اختتامیه موردتقدیر قرار خواهند گرفت.

دبیر اجرایی جشنواره سراسری شعر بسیج نیز دراین مراسم  گفت: میزبانی افتتاحیه این جشنواره نشان‌دهنده پتانسیل و ظرفیت‌های بالای شهر مهردشت است که ثابت می‌کند می‌توان در این منطقه جشنواره‌های مهم کشوری و حتی بین‌المللی را برگزار کرد.

رضا عباسی مهرآبادی از عدم حضور و تعامل متولیان فرهنگی شهرستان گلایه کرد و افزود: این مراسم افتتاحیه با همکاری شهرداری مهردشت، دفتر امام‌جمعه، هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای، حوزه مقاومت امام خمینی (ره) آستان مقدس امامزادگان سید احمد و سید محمود (ع) بخش بهمن و اداره اوقاف برگزار شد.

در حاشیه مراسم افتتاحیه نمایشگاه عکس های عاشورایی هنرمندان شهرستان ابرکوه برپا شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.