جوین - فرماندار شهرستان جوین گفت:از کمک های مردمی به زلزله زدگان قدردانی می کنیم.

فرماندارشهرستان جوین از کمک های مردمی به زلزله زدگان قدردانی کرد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، جلسه شورای اداری شهرستان جوین با حضور فرماندار و مدیریت صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان خراسان رضوی در محل سالن شهدای دولت فرمانداری برگزار شد.  

در این جلسه فرماندار شهرستان جوین ضمن گرامیداشت هفته بسیج و تبریک پیروزی محور مقاومت به ملت های آزادی خواه همچون ایران، سوریه و عراق بیان داشت: خواب های خوشی که استکبار جهانی با هم پیمانان خود جهت ایجاد منطقه ای نا امن و ضربه زدن به کشور جمهوری اسلامی ایران دیده بودند، با نثار خون های پاک شهیدان مدافع حرم و رهنمودهای مقام معظم رهبری و همچنین ایثارگری های فرمانده شجاع قرارگاه قدس سردار سلیمانی شکست خورد، تا به دنیا ثابت شود جمهوری اسلامی ایران همچون کوه استوار و پر قدرت ایستاده است.

حسین جمشیدی افزود: کلیه مسئولین و شوراهای اسلامی روستاها باید تلاش نمایند با توجه به اینکه شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر، کشاورزان، روستائیان و عشایر می توانند تحت پوشش بیمه اجتماعی قرار گیرند، اطلاع رسانی شود، تا مردم بتوانند از این فرصت به وجود آمده که با ناچیز ترین رقم ممکن آینده خود و خانواده خود را تامین می نمایند، استفاده کنند.  

وی خاطر نشان کرد: با استفاده از خدمات این بیمه در آینده بدون هیچ مشکلی با عزت و شرافت انسانی به زندگی خود ادامه دهند،  در این راستا نیز دولت تدبیر و امید با حمایت های خوبی که با پرداخت دو برابری حق بیمه انجام می دهد، تا ۱۰۰ درصد اقشار مورد هدف تحت پوشش این بیمه قرار گیرند.  

فرماندار شهرستان جوین در قسمت دیگری از سخنان خود ضمن قدر دانی از دستگاههای متولی خدمت رسانی به زائرین حضرت امام رضا (ع) و تشکر از مدیر کل راه آهن استان به منظور تامین بلیط و کاهش ۳۰ درصدی قیمت آن جهت هیئت های مذهبی گفت: در بحث کشاورزی در تولید گندم و چغندر قند کارهای بی نظیری شده است که باید تلاش شود، در حوزه اقتصادی نیز کارهای خوبی صورت گیرد، تا مردم در این حوزه نیز دچار مشکل و ضرر نشوند.  

حسین جمشیدی در پایان سخنان خود ضمن قدر دانی از مردم شهرستان به منظور کمک رسانی به مردم مناطق زلزله زده غرب کشور از تمامی دستگاه های عضو مدیریت بحران درخواست نمود، ضمن آمادگی لازم نسبت به اماده سازی ماشین آلات خود اقدام نمایند، تا در صورت لزوم خدمات رسانی مطلوبی داشته باشیم.  

در این جلسه  مدیریت صندوق بیمه اجتماعی روستائیان، کشاورزان و عشایر ضمن تشریح خدمات این بیمه گفت : توجه دولت به جامعه هدف این صندوق با پرداخت ۲ برابری حق بیمه بسیار خوب است، که این امر باعث شده است، حق پرداخت این بیمه از سوی روستائیان بسیار ناچیز بوده، و ماهیانه ۱۷ هزار تومان باشد، که مردم می توانند با تحت پوشش قرار دادن خود از خدمات آن استفاده نمایند، که بیش از ۳۶ درصد  از شهروندان کشور در دولت تدبیر و امید زیر حمایت این صندوق قرار گرفته اند.  

کاظمی تصریح کرد: در شهرستان جوین نیز این موضوع ۲۷ درصد می باشد، که نیاز به تلاش بیشتر در این خصوص دارد، تا پوشش ۱۰۰ درصد مهیا گردد.  

وی افزود: صندوق بیمه اجتماعی جوانترین صندوق بیمه است، ولی درپرداخت هاجزء پیرترین صندوق های بیمه هستیم، چون بیشتر اعضاء صندوق باتوجه به تسهیلات اعطایی مربوطه به قشر ۵۰ ساله هاست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.