مرجع تقلید شیعیان گفت: باید دشمن را شناخت و مراقب کید دشمنان بود، چراکه آنان عهد و ایمان نمی‌شناسند و غیر از جهاد راهی برای مبارزه با دشمنان نیست و مذاکره با دشمن راه به‌جایی نمی‌برد.

آیت‌الله نوری‌همدانی: مذاکره با دشمنان راه به‌جایی نمی‌برد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، آیت‌الله نوری همدانی امروز در دیدار رئیس سازمان بسیج، با تبریک هفته بسیج و مقاومت به محضر حضرت ولی‌عصر و مقام معظم رهبری اظهار داشت: این فتح و پیروزی‌ها یقیناً کار خداست که به دست توانمند نیروهای مؤمن و انقلابی انجام گرفت.

وی خاطرنشان کرد: باید دشمن را شناخت و مراقب کید دشمنان بود، چراکه آنان عهد و ایمان نمی‌شناسند و غیر از جهاد راهی برای مبارزه با دشمنان نیست و مذاکره با دشمن راهی به‌جایی نمی‌برد و قرآن کریم نیز همواره دستور جهاد و قیام نموده است.

مرجع تقلید شیعیان با ابراز خوشحالی از دیدار با مسئولان عالی بسیج ابراز کرد: خدمات بسیج در تمامی عرصه‌های نظامی، فرهنگی و غیره بسیار بالاست.

آیت‌الله نوری همدانی همچنین با اشاره به اقدامات بسیج در عرصه سازندگی اظهار داشت: الحمدالله بسیجیان در خدمت به محرومین گام‌های خوب و ارزنده‌ای برداشته‌اند.

استاد برجسته حوزه علمیه با ابراز ناراحتی از زلزله اخیر عنوان کرد: بسیج در مناطق زلزله‌زده نیز با تأسی به مقام معظم رهبری فعالیت‌های بسیار خوبی انجام داده است.

وی بسیجیان را لشکر امام عصر (عج) خوانده و تصریح کرد: شما بسیجیان که سربازان امام زمان هستید، باید با قوت راه هجرت و عظمت را انجام دهید.

مرجع تقلید شیعیان در پایان تأکید نمود: نباید گمان کنیم که کار شیطان و ایادی‌اش تمام‌شده بلکه باید همواره خود را با ایمان و معنویت تجهیز نموده و نصب العین قرار دادن جهاد و شهادت در این راه روشن قدم بردارید.

گفتنی است در این دیدار رئیس سازمان بسیج مستضعفین گزارشی از مهم‌ترین اقدامات بسیج را بیان نمود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.