قزوین_ فرمانده قرارگاه فضای مجازی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: جنگ ما در فضای مجازی جنگ هویت‌هاست.

جنگ ما در فضای مجازی جنگ هویت‌هاست

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، دوره توانمندسازی فعالان فرهنگی و رسانه ای استان قزوین با حضور مسئولان بسیج و فرمانده قرارگاه فضای مجازی ستاد کل نیروهای مسلح ظهر روز پنچ شنبه در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات این استان برگزار شد.

فرمانده قرارگاه فضای مجازی ستاد کل نیروهای مسلح در این نشست به نقشه راه انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی، نظام سازی، دولت سازی (حکومت سازی)، جامعه اسلامی، تمدن سازی، نقشه راه انقلاب اسلامی است.

سردار بهروز اثباتی افزود: فرهنگ جنبه‌های ذهنی و عینی را شامل می‌شود و تمدن حاصل زیست انسان است؛ تمدن زمانی شکل می‌گیرد که فرهنگ بتواند تولیدات قابل دستیابی را خلق کند و از اقدامات دشمن برای از بین بردن فرهنگ اسلامی، نابودی همین آثار تمدنی است. 

وی عنوان کرد: ما هم اکنون در مرحله سوم از نقشه راه انقلاب اسلامی قرار داریم و هدف نهایی انقلاب اسلامی فراگیر شدن فرهنگ اسلامی در فضای عمومی است. 

فرمانده قرارگاه فضای مجازی ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: فرهنگ دارای یک هسته مرکزی است و مرکزیت ذهنی فرهنگ اسلامی اعتقاد به اسلام است.

اثباتی تصریح کرد: اعتقاد ریشه فرهنگی دارد و جنبه‌های تعیین فرهنگ را تمدن می‌نامند؛ به همین دلیل تقاوت افراد بسیجی با سایر افراد در باور به اعتقادات آنها است.

این مسئول با اشاره به مسیر تحقق نظام ارزشی گفت: اعتقاد، باور، ارزش و رفتار مسیر تحقق نظام ارزشی است و هدف فضای مجازی، اجتماع سازی است و محصول آن در غرب انسان خوداتکا و تنهاست.

فرمانده قرارگاه فضای مجازی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: جنگ ما در فضای مجازی جنگ هویت‌هاست و هویت اساس فرهنگ سازی است که باید به دنبال ایجاد هویت حقیقی در این فضا باشیم.

اثباتی عنوان کرد: فضای مجازی فضای آفند است و ما باید در این فضا تک و حمله داشته باشیم؛ اگر نگاه ما در فضای مجازی عملیات پدافندی باشد حتما شکست خواهیم خورد.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.