محمد رضا رودکی که برای پیدا کردن جودوکار پناهنده شده در هلند باقی مانده بود دست خالی به ایران بازگشت.

رودکی دست خالی برگشت/ خبری از جودوکار فراری نیست!

به گزارش قدس آنلاین، محمد رشنونژاد جودوکار وزن ۶۰- کیلوگرم ایران که چند روز پیش عازم رقابت‌های گرندپری هلند شده بود پس از پایان این رقابت‌ها به یکباره اقدام به ترک اردوی تیم ملی کرد و به همراه این تیم به ایران بازنگشت.

پس از این اتفاق و تلاش‌های بی فایده برای پیدا کردن ردی از این جودوکار،تیم ملی به ایران بازگشت اما محمدرضا رودکی مدیر تیم ملی که در این سفر هم مسئولیت سرپرستی و هم در اقدامی عجیب مسئولیت مامور حراست وزارت ورزش را بر عهده داشت، در کشور هلند ماند تا رشنونژاد را پیدا کرده و به همراه خود به ایران بازگرداند.

اما تلاش چند روزه رودکی برای پیدا کردن رشنونژاد در هلند و یا دیگر کشورهای اروپایی بی‌فایده بوده و شنیده می‌شود وی شب گذشته بدون جودوکار فراری و با دست خالی به ایران بازگشته است.

شایعه شده رشنونژاد به اتفاق و کمک یکی دو جودوکار سابق ایران که آن‌ها نیز به آلمان پناهنده شده‌اند راهی کشور آلمان شده است و قصد وی برای عدم بازگشت به ایران با برنامه ریزی قبلی بوده است.

به نقل از ایسنا، محمدرشنونژاد یکی از جودوکاران جوان و با آتیه ایران، ۶ ماه پیش موفق به کسب مدال نقره آسیا در رده بزرگسالان شد. وی سال گذشته با انتقاد از وضعیت نابسامان خود و عدم توجه کافی مسئولان فدراسیون و ورزش ایران، از قصد خود برای حراج مدال‌هایش خبر داده بود!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.