۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱
کد خبر: 575428

کرج- قرار نبود مرگش به این زودی باشد چراکه قرار بر این بود داعش پس از خروج نیروهای امریکایی از عراق سالها بماند و بلای جان مسلمانان, شیعه و سنی و مردم جهان باشد.

کرج - گروه استان ها- زهره رزمی آذر:مرگ داعش فرا رسید، مرگی که با خفت، خواری اما با سربلندی و پیروزی رزمندگان مقاومت و ملت زجر کشیده عراق و سوریه  همراه بود.

قرار نبود مرگش به این زودی باشد چراکه قرار بر این بود داعش پس از خروج نیروهای امریکایی از عراق سالها بماند و بلای جان مسلمانان، شیعه و سنی و مردم جهان باشد.

این گروه تکفیری قرار بود با شعارهای اصیل اسلامی الله اکبر و لااله الا الله در زیر پرچم خود ساخته جنایتهایی رابه اسم اسلام انجام داده و خشونت و وحشیگری را در ذهن بشر قرن ۲۱ جای دهند.

داعش زاییده آمریکا و اسرائیل آمد تا جنایتهای اسرائیل بر فلسطین مخفی بماند و این گروه وحشی را در ذهن ها جایگزین کند.

طراحان این غده سرطانی نمیدانستند به این زودی برچیده می شوند، حتی تا روزهای آخر که نفس هایشان به شماره افتاده بود با ارسال محموله ها و مهمات ایستادگی می کردند و گمانشان این بود، یک روز هم غنمیت است و جنایتها و کشتار و خرابیها بر جای گذاشتند اما در آخر پرچم سیاه و چهره کریه شان بر زمین نشست.

همانطور که میدانید فاصله مرزی زمینی عراق و ایران ۱۲۵۰ کیلومتر است، در این میان گروه تروریستی تکفیری داعش جرات پای گذاشتن به سرزمین ایران را نداشتند چراکه طراحان این گروه میدانستند در جبهه ایران روسیاه خواهند ماند و پایگاهشان رابه سمت سوریه و عراق بردند.

انها می دانستند با وجود سرداران بزرگی همچون سلیمانی ها به رهبریت  ولی امرمان سید علی خامنه ای جای مقاومت ندارند.

در این میان دیگر جای سکوت نبود، سپاهیان اسلام برای پشتیبانی از مردم زجر کشیده سوریه و عراق راهی شدند تا تاریخچه این گروه تکفیری را به آخر رسانند.

زمانی که این گروه تکفیری در ۱۵ اکتبر سال ۲۰۰۶  اعلان موجودیت کردند درآن موقع چند گروه کوچک مسلح وابسته به القاعده بودند و قرار بود راه جدیدی در مبارزه با دشمنانشان دنبال کنند.

آن موقع که اسمشان داعش نبود بلکه (پایگاه جهاد در بین النهرین) بود که به رهبری عمرالبغدادی حکومت می کردند  وقتی در سال ۲۰۱۰ عمر بغدادی به دست خود آمریکایی ها کشته شد.

بغدادی دوم ابوبکر البغدادی رهبر گروه شد همزمان عملیات تروریستی این گروه شدت گرفت.

یک سال بعد هم شورش ها در سوریه آغاز شد و گروه النصره اعلام موجودیت کرد و در سال ۲۰۱۳ ابوبکر البغدادی خود را رهبر گروه دولت اسلامی عراق و شام نامید.

در آن زمان این گروه تروریستی کلمه داعش را خودشان به کار نمی آوردند آنها نماد تفکر ریشه دار وهابی گری بودند که در منطقه ریشه دوانده بود.

این تروریست های قرن ۲۱ خواب حکومت بر جهان دیده بودند، اما بد جور پوزه شان به خاک خورد.
سناریویی که صهیونیست ها و آمریکا برای منطقه دیده بودند نمی دانستند به این زودی به آخر خواهد رسید.
نمی دانستند با بریدن سر مردم بی پناه عراق و سوریه و سرداران ایران حکم نابودی خود را امضا می کنند.

همانطور که سردار سلیمانی با اشاره به پیامی که با به شهادت رسیدن محسن حججی جوان بیسجی ایرانی در سوریه به دست داعش صورت گرفت، گفت: انتقام خون جوانانمان را از داعش خواهیم گرفت و نابودی داعش تا سه ماه دیگر حتمی است.

وی تاکید کرد: ما ضربات خودمان را قاطعانه و بدون وقفه بر پیکر داعش فرود خواهیم آورد و به زودی تمام مردم مسلمان منطقه پایان این غده سرطانی که ساخته دست آمریکا و اسرائیل است،جشن خواهند گرفت.

سردار اسلام تصریح کرد: این مبارزه و این پیروزی مختص دولت و ملت و رهبری ایران، سوریه، عراق و جوانان مبارز است که در جبهه های مقاومت حضور داشته اند و با یاری خدا شاهد این جشن باشکوه هستیم.

آری در این مبارزه محسن حججی ها سردار عبدالله اسکندری و رضا اسماعیلی شهدایی که سرهایشان به نیزه رفت و به دست تروریست های تکفیری داعش همچون سالار شهیدشان بی سر شدند.

خدا را شاکریم که مردمان سرزمینمان با رشادت های این عزیزان در امنیت بودند و رفتند تا امنیت و صلح را به سرزمین های اسلامی آورند.

مدافعان حرم با خون و جانشان ثمره این پیروزی شدند و در آخر این پیروزی تاریخ ساز جبهه مقاومت اسلامی عراق و سوریه بر فتنه تروریست تکفیری و پایان یافتن سیطره داعش با پایین کشیدن پرچم این گروه آمریکایی _ صهیونیستی در جهان اسلام رقم خورد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.