سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: فشار روی تیم ما زیاد است، حاشیه‌های زیادی اطراف تیم ماست و هر کسی می‌خواهد به ما لگد بزند.

درخشان: فشار روی تیم ما زیاد است/هر کسی می‌خواهد به ما لگد بزند

به گزارش قدس آنلاین، حمید درخشان سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل پدیده گفت: فشار روی تیم ما زیاد است. حاشیه‌های زیادی اطراف تیم ماست.امیدوارم که بتوانیم چند بازیکن خارجی بگیریم.نیروی مازاد هم نداریم و شاید یک یا دو بازیکن در نیم فصل از لیست خارج شود.

وی درباره حذف نفت از لیگ قهرمانان آسیا، گفت: آیا این یک افتخار برای کشور ما است که تیم نفت از آسیا حذف شود؟ کمی فکر کنید و ببینید تیمی که زحمت کشیده و قهرمان شده قطعاً حذفش اتفاق خوبی برای فوتبال ما نخواهد بود. آیا این اتفاق خوبی است که دست بزنیم و گلریزان کنیم که اتفاق خوبی رخ داده است؟ قطعاً هر اشکالی وجود دارد باید کمک کنیم که نفت به آسیا برود. باید این تیم را قوی کنیم.

سرمربی تیم نفت در خصوص اینکه آیا به آینده این تیم امیدوار است یا نه، افزود: باید این شرایط را تغییر داد اگر همین‌طور بمانیم که اوضاع بهبود پیدا نمی‌کند. اکثر تیم‌ها در نیم‌فصل بازیکن اضافه می‌کنند تا شرایطشان بهتر شود. شما ببینید که تیم نفت دو روزه تشکیل شد. زمانی که من به این تیم آمدم سوپرجام را بازی کردیم، آیا ما اردو رفتیم یا اینکه دو ماه قبل از شروع مسابقات بدن‌سازی داشتیم؟ تا همین الان که اینجای جدول هستیم شاهکار کردیم. با نگرفتن پول و مشکلات حاشیه‌ای می‌بینید که هر روز صبح یک اتفاق جدید برای ما رخ می‌دهد در بازی با پرسپولیس گل آفساید آنها را درست گرفتند، در بازی با صنعت نفت گل درست ما را آفساید گرفتند. ما این وسط غریبه افتادیم. هر کسی می‌خواهد به ما لگدی بزند تا پایین‌تر برویم. اینکه فوتبال نشد. یک جا باید مسئولان هم کمک کنند. حالا شرایط نفت این طور شده و برخی‌ها فشار می‌آورند که آقای جهانیان شما که تیم را خریدید بگذار و برو. چون نباید در فوتبال خصوصی‌سازی شود. تا کی باید باشگاه‌ها به دولت متکی باشند. اگر کسی هم می‌خواهد خصوصی‌سازی کند کمکش کنید. همه جای دنیا به کسانی که تیم‌داری می‌کنند امتیاز می‌دهد. فدراسیون و دولت آنها کمک می‌کنند تا بتوانند تیم‌داری کنند. حالا یک نفر هم که آمده و هزینه کرده آنقدر تحت فشار می‌گذارند تا کار را رها کند و برود. 

وی تصریح کرد: حالا فکر کنید همین فردا صبح جهانیان رفت خب چه می‌شود؟ آیا کسی است که بیاید این تیم را بخرد؟ اگر قرار است اصل 44 قانون اساسی رعایت شود باید به خصوصی‌سازی کمک کرد. من مرده و شما زنده مطمئن باشید تا دو، سه سال آینده کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام می‌کند که همه تیم‌ها باید خصوصی باشند. یعنی اینکه بیلان کاری و خرج و درآمدشان مشخص شود. تا کی باید وابسته به دولت باشیم؟ پول پرسپولیس و استقلال را دولت می‌دهد، آیا نفت تافته جدا بافته است؟ اگر قرار است به این تیم‌ها کمک شود باید به نفت هم کمک شود. تبعیض تا این حد؟ یک نفر آمده و نفت را خریده آیا او گناه کرده است؟ فقط به استقلال و پرسپولیس کمک صد میلیونی می‌شود اما آیا در این کشور فقط این دو تیم وجود دارد؟  اگر در فوتبال برابری هست باید برای همه تیم‌ها باشد. 

درخشان در مورد وضعیت قرارداد بازیکنان این تیم و اینکه چقدر به آنها پرداخت شده تصریح کرد: فکر می‌کنم حدود 20 درصد به بازیکنان نفت پول داده شده است. بقیه آن را هم دست نگه داشتند تا وضعیت مالکیت نفت مشخص شود. شما وقتی یک خانه می‌خرید اما سند به نامتان نشده آیا برای آن دکور می‌زنید و آن را رنگ‌آمیزی می‌کنید؟ 

سرمربی تیم نفت در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در مشهد درباره اینکه مسئولان باشگاه نفت به تعهداتشان عمل نکرده‌اند که باشگاه به نام آنها نشده، اظهار داشت: مگر پرسپولیس به تعهداتش عمل کرده؟ آیا استقلال به تعهداتش عمل کرده است؟ شما فرض کنید تیم نفت بدون صاحب است. خب دولت بیاید و کمک کند. نه اجازه می‌دهند دولت کمک کند و نه می‌گذارند مالک هزینه کند. بعد می‌گویند تکلیف نفت را روشن کنید. خب در این شرایط باید چه کار کنیم. وقتی سند به نامش نیست چرا باید هزینه کند؟ سند را به نامش کنید تا او هم هزینه کند. اگر در آن شرایط هزینه نکرد حق با شماست.

وی در خصوص اینکه بازیکنان نفت شب گذشته در یک کاروانسرا مستقر شدند اما بعد از اعتراض بازیکنان راهی یک هتل شدند، گفت: چنین خبری صحت ندارد. ما مشکلات این شکلی نداریم و تیم ما وضعیت خوبی دارد. اگر رسانه‌ها از ما حمایت کنند تیم نفت نماینده شایسته‌ای در آسیا خواهد بود. نباید بین تیم ما و تیم‌های دیگر فرق بگذارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.