اهواز_ مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در جشنواره خیریه غذا: رسانه ها در انعکاس اخبار جشنواره های خیریه نقش مهمی دارند.

رسانه ها در انعکاس اخبار جشنواره های خیریه نقش مهمی دارند

به گزارش قدس آنلاین، جشنواره خیریه غذا دوم آذرماه به همت کمیته خیرین جوان وابسته به موسسه قائم آل محمد (ص) و با هدف کمک به کودکان سرطانی و بی سرپرست در اهواز برگزار ‌شد.

عباس حیدری با حضور در این جشنواره خیریه، ضمن تقدیر از مجریان این برنامه همت خبرنگاران در کمک به کودکان سرطانی را تحسین کرد و گفت: نیت افرادی که این جشنواره را برگزار کرده‌اند فی سبیل الله بوده‌است و این خود بسیار ارزشمند است.

مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان نقش تبلیغات را در استقبال هرچه بیشتر مردم از جشنواره های خیریه غذا مهم خواند و افزود: رسانه های جمعی نیز باید وظیفه خود را در این عرصه ادا کنند تا مردم از برنامه جشنواره ها مطلع شده و حضور پررنگ داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: این  جشنواره‌ها در حمایت از کودکان بی‌سرپرست و سرطانی بسیار موثر هستند و باید تلاش کرد که اینگونه برنامه‌ها مستمر و از نظر کمی و کیفی در سطح بالایی برگزار شوند.

گفتنی است،  در این جشنواره‌ انواع غذا؛ شیرینی، دسر، نوشیدنی و… توسط جوانان نیکوکار و خدادوست اهوازی تهیه شد تا که درامد حاصل از فروش این مواد غذایی در جهت کمک به کودکان سرطانی و بی سرپرست، فقرا، نیازمندان، ایتام و… هزینه شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.