بجنورد- در جلسه کمیته راهبردی تجهیز منابع مالی و توسعه مشارکت شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی طرح واگذاری شبکه جمع آوری فاضلاب شهر شیروان به بخش خصوصی مورد موافقت اعضای این کمیته قرار گرفت.

طرح واگذاری اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب شهری شیروان به روش BOT

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی، مدیر دفتر تجهیز منابع مالی و توسعه مشارکت این شرکت گفت: این جلسه با هدف واگذاری طرح شبکه جمع آوری فاضلاب شیروان به بخش خصوصی به روش فایناس داخلی برگزارشد.

مهندس وحدانی اظهارکرد: در این جلسه مشاور طرح، گزارشی از طرح تهیه شده اجزا، ریز هزینه ها و برآورد مالی طرح و همچنین مدل مالی این طرح ارائه داد و با توجه به ارائه گزارش تصمیمات لازم اتخاذ و برای تکمیل طرح به مشاور ابلاغ شد.

وحدانی افزود: در حال حاضر برای اجرای این طرح با تعدادی از سرمایه گذاران مذاکرات اولیه انجام شده و این طرح در مرحله مطالعه و اخذ مجوزها است.

وی تصریح کرد: طرح فاضلاب شیروان در بخش تصفیه خانه با ۵۲ درصد پیشرفت به روش BOT  توسط سرمایه گذار بخش خصوصی در حال اجراست و هم اکنون در بخش شبکه ۱۷ کیلومتر از شبکه اجرا شده و ۵۶ کیلومتر ازشبکه به روش فایناس جاری در قالب ۵ پیمان با مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال در دست اجرا است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.