کرج- معاون رئیس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه البرز استان مهمی برای دولت محسوب می شود گفت: بالغ بر ۷۷ میلیاردو۶۱۳ میلیون تومان اعتبار برای ۷ طرح این استان در بودجه سال آینده در نظر گرفته شده است.

اختصاص ۷۷ میلیارد تومان اعتبار به ۷ طرح شاخص ملی و استانی البرز

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، دکترمحمدباقرنوبخت صبح شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان البرزگفت: لایحه بودجه دولت  ۱۵ آذر ماه در دستور کار مجلس قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه این لایحه بنا به ضرورت هایی که در سالهای گذشته اتفاق افتاد کاملا متفاوت از سنوات گذشته است و ۱۱ موضوع متفاوت در آن لحاظ شده است افزود:استان البرز در بودجه سال آینده به صورت مشخص ارقام متفاوتی را با بودجه سال جاری خواهد داشت به ویژه در شاخص های اقتصادی بالغ بر ۷۷ میلیارد ۶۱۳ میلیون تومان اعتبار برای این استان در نظر گرفته شده است.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه در راستای تمرکز زدایی و تفویض اختیارات به استان ها بخش قابل توجهی از اعتبارات ملی را در دستور کار جلسات شورای برنامه ریزی و توسعه استانها قرار می دهیم افزود:در این راستا استان ها به سمت تصمیمات بهینه خواهند رفت.

نوبخت در ادامه جلسه با اشاره به تفویض اختیارات  ملی در سازمان مدیریت و برنامه به استان ها گفت: در بودجه سال آینده ۲۰ واحد درصد، سهم استانها نسبت به روال جاری افزایش پیدا خواهد کرد و ۱۷۹ طرح ملی را به استانها واگذار خواهیم کرد تا با قدرت اختیاراتی که در داخل دارند، طرح ها با سرعت بیشتری  کار سریع تر پیش برود.

معاون رئیس جمهور با اشاره به آخرین اصلاحات در سازمان برنامه و بودجه خاطرنشان کرد:  البرز استان مهمی برای کشور است و برای دولت دوازدهم از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی  افزود: در سازمان برنامه و بودجه کشور به نمایندگی از دولت خود را موظف می دانم که برای ارتقا شاخص های توسعه ای استان تلاش داشته باشیم.

نوبخت در پایان با اشاره به اینکه یکی از برنامه های محوری ایجاد زیر ساخت های سایت اداری است افزود: با توجه به جدید التاسیس بودن استان پیش بینی زمین با اعتباراتی جدا در نظر گرفته خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.