بجنورد- معاون منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر خراسان شمالی از پیگیری و جذب اعتبارات ملی و استانی در این جمعیت خبرداد و گفت: از ابتدای امسال تا کنون یک میلیاردو ۵۷۵ میلیون تومان اعتبارات عمرانی به جمعیت هلال احمر استان ابلاغ شده است.

ابلاغ یک میلیارد و ۵۷۵ میلیون تومان اعتبارات عمرانی به جمعیت هلال احمر خراسان شمالی

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان شمالی، علیرضا محمدی بابیان اینکه این اعتبارات برای تکمیل پروژه های نیمه تمام جذب و هزینه خواهند شد، افزود: از این میزان ۸۹۰ میلیون تومان برای تکمیل طرح های پایگاه پشتیبانی عملیات، ۳۰۰ میلیون تومان برای احداث ساختمان امدادی شهرستان راز و جرگلان و ۱۲۰ میلیون تومان نیز برای احداث اسکان اضطراری در محل پایگاه دشت جذب و هزینه می‌شود.

وی اضافه کرد: ۶۵ میلیون تومان برای بهسازی انبار امدادی اسفراین و۲۰۰ میلیون تومان دیگر بهسازی پایگاه های امام رضا، امام سجاد، سیساب، بدرانلو، کشانک، دشت، تنگه راز، اسدلی، ایرج و سایر پایگاه ها هزینه خواهد شد.

معاون منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال احمراستان همچنین از جذب بیش از ۱۸ میلیارد تومان اعتبار عمرانی در چهار سال اخیر خبرداد و گفت: با جذب این اعتبار حدود ۱۵ هزار متر مربع فضای مسقف ساخته شده که جمعیت را تا سال ها در حوزه فضاهای اداری و امدادی بی نیاز کرده است.

گفتنی است طبق برنامه زمان‌بندی ساختمان فرماندهی عملیات استان، دو انبار ۱۰۰۰ متری و ساختمان اداری بجنورد در ۲۲ بهمن امسال افتتاح می‌شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.