سخنگوی دولت با بیان اینکه اعتبارات استان البرز به صورت کامل تخصیص می‌یابد، گفت: تصمیمی در مورد تعطیلی پنجسنبه‌ها در البرز گرفته نشده است.

تصمیمی در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها در البرز گرفته نشده است

به گزارش قدس آنلاین، محمدباقر نوبخت در حاشیه نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان البرز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استان البرز در سال ۹۶ از ۲ محل دیگر اعتبارت ملی و استانی بهره‌مند می‌شود.

معاون رئیس‌جمهور با بیان اینکه یک مورد اعتبارات مصوب مربوط به اعتبارات سفر رئیس‌جمهور به استان البرز است، ادامه داد: در سال گذشته بیش از ۱۴۵ درصد از این اعتبارات تخصیص داده شد و برای سال‌جاری هم تخصیص‌ها به صورت ۱۰۰ درصد عمل می‌شود.

وی اضافه کرد: البرز غیر از پروژه‌هایی که برای توسعه در دست اجرا دارد، به توسعه زیرساخت‌ها به‌ویژه در حوزه حمل و نقل نیاز دارد.

نوبخت با بیان اینکه جهت تسریع در تردد  مسافران عبوری از کرج  تکمیل پروژه همت در  دستور کار قرار دارد و جلسات و بازدیدهای مختلفی برای تکمیل این پروژه انجام شده است، گفت: برای تکمیل پروژه همت اعتبارات جدید آن تحت عنوان تملک برخی از اراضی به استان داده شد.

وی با بیان اینکه بخش دیگر اعتبارات مربوط به ارتقاء شاخص‌های اقتصادی استان است که امروز ۲ طرح ملی و ۵ طرح استانی به تصویب رسید، افزود: با تخصیص اعتبارات لازم پروژه‌های استان البرز  تکمیل می‌شود.

معاون رئیس‌جمهور اضافه کرد: برای طرح‌های ملی و استانی بخشی مربوط به اعتبارات سال جاری است و برخی مربوط به بودجه سال ۹۷ است و در حال حاضر برای بودجه سال آینده بیش از ۳۲ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

نوبخت با اشاره به آخرین اخبار از تعطیلی روزهای پنجشنبه در استان البرز، اظهار داشت: در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها در استان البرز در حال حاضر تصمیم‌گیری نشده، اما استاندار البرز این موضوع را پیگیری می‌کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.