آیت‌الله نوری همدانی با گرامیداشت پیروزی رزمندگان اسلام و محو داعش گفت: این پیروزی، آمریکا و صهیونیست و نوکران‌شان را سرگردان کرد بنابراین دست به حرکات جنون‌آمیز می‌زنند.

به گزارش قدس آنلاین به‌نقل از دفتر آیت‌الله نوری‌همدانی، مرجع تقلید شیعیان در ابتدای درس خارج فقه در مسجد اعظم از حضور پرشور مردم و ارادتمندان مکتب اهل‌بیت(ع) در ایام عزاداری محرم و صفر و خصوصاً اربعین تشکر کرد و اظهار داشت: مردم ایران و عراق توانستند به بهترین شکل این همایش بزرگ مذهبی را اداره کنند، درحالی‌که چشم دنیا خیره شده بود به چنین پیوندی که به برکت سیدالشهدا(ع) اتفاق افتاد.

آیت‌الله حسین نوری همدانی افزود: بعضی از رسانه‌های بیگانه خواستند پوشش ندهند و ندادند تا دنیا متوجه این حقیقت نشود ولی غافل از این هستند که چراغ حق خاموش‌شدنی نیست.

مرجع تقلید شیعیان تأکید کرد: باید مناسبت‌های مذهبی چه ایام حزن چه ایام فرح و شادی اهل‌بیت(ع) به بهترین وجه انجام شود چون هرکدام از این مناسبت‌ها است که تیر به قلب دشمن می‌زند.

وی با گرامیداشت پیروزی رزمندگان اسلام و محو داعش تصریح کرد: این پیروزی، آمریکا و صهیونیست و نوکرانشان را سرگردان کرد لذا دست به حرکات جنون‌آمیز می‌زنند، این پیروزی که توسط رزمندگان اسلام در ایران، عراق، سوریه و لبنان؛ همه به برکت اسلام و اهل‌بیت(ع) و برگرفته از اندیشه حسینی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.