باوجود پیروزی تیم فوتبال سایپا مقابل سیاه جامگان، علی دایی، بهزاد غلامپور و علی قلی زاده مربیان و بازیکن سایپا از زمین مسابقه اخراج شدند!

مشکی پوشان به نارنجی پوشان باخت/ پیروزی سایپا در روز اخراج دایی و غلامپور!

به گزارش قدس آنلاین،  تیم فوتبال سایپا در هفته سیزدهم لیگ برتر امروز شنبه در ورزشگاه دستگردی به مصاف سیاه جامگان رفت که این بازی با گل دقیقه ۵ محمد عباس زاده به سود سایپا به پایان رسید.

در دقایق پایانی دیدار سیاه جامگان و سایپا کیوان امرایی و علی قلی زاده بازیکنان دو تیم برای تصاحب یک توپ با یکدیگر درگیر شدند که کار آنها به درگیری فیزیکی کشیده شد و داور هر دو بازیکن را اخراج کرد.

امرایی هنگامی که از زمین بازی اخراج می شد با نیمکت نشینان سایپا هم درگیری فیزکی پیدا کرد و همین مسئله باعث شد تا بهزاد غلام پور مربی دروازه بان های سایپا اخراج شود.

پس از این مسئله علی دایی که به عملکرد داور بازی به شدت معترض بود با داور جروبحث شدیدی پیدا کرد و همین مسئله باعث اخراج سرمربی سایپا شد.

علی دایی پس از سوت پایان بازی به سمت داور هجوم برد و چیزی نمانده بود که با او درگیری فیزیکی پیدا کند که بادخالت عوامل انتظامی این قائله ختم بخیر شد اما با اینکه ماموران جلوی دایی را گرفته بودند او همچنان به دنبال رضا کرمانشاهی می دوید و به وی اعتراض می کرد! 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.