سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از کسب سه امتیاز دیدار تیمش برابر پارس جنوبی جم ابراز خرسندی کرد و گفت: جدا از نتیجه، تیم ما برتر از حریف بود و به پیروزی هم رسید.

صحبتهای برانکو بعد از پیروزی پرسپولیس مقابل پارس جنوبی

به گزارش قدس آنلاین، برانکو ایوانکوویچ پس از پیروزی یک بر صفر عصر امروز شنبه تیمش برابر پارس جنوبی به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه تختی جم گفت: به بازیکنانم به خاطر این پیروزی بزرگ تبریک می گویم. آنها تا ثانیه های پایانی جنگیدند و می دانستند که برنده می شوند. این پیروزی برابر تیمی به دست آمد که دومین باخت آن در یکسال اخیر است. 

وی ادامه داد: این بازی یک دربی واقعی بود و هر دو تیم خوب کار کردند. یک بازی سخت و فشرده را پشت سر گذاشتیم. جدا از نتیجه تیم بهتری بودیم نسبت به تیم جم. می دانستیم که بازی بسیار سختی خواهیم داشت. چیزی که به من روحیه می دهد شخصیت و انگیزه بازیکنانم است که خوب مبارزه کردند. این برد را به هواداران پرسپولیس تقدیم می کنم. 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه هیچکسی از تیم ما طرفداران را تحریک نکرده بود گفت: آقای خوردبین و بازیکنان نیمکت نشین ما سعی کردند هواداران را آرام کنند که بطری و اشیا دیگر را پرتاب نکنند.

برانکو با تاکید بر اینکه در مورد داوری صحبت نمی کند گفت: در دو فصل گذشته هم نخواستم در مورد داوری صحبت کنم اما این را باید بگویم که این هفتمین پنالتی است که برای تیم پارس جنوبی گرفته اند. 

وی ادامه داد: اینکه پارس جنوبی هفته هاست در صدر جدول قرار دارد اتفاقی نیست. آنها خوب سازماندهی شده اند و از بازی کردن لذت می برند و تحت تاثیر نتیجه گیری بازی نمی کنند. به همین خاطر پیروزی ما برابر این تیم ارزش و اهمیت بالاتری پیدا می کند. 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: ما در هر بازی با ریسک کامل وارد زمین می شویم و به دنبال این هستیم که قهرمانی فصل گذشته را تکرار کنیم. در دو بازی اخیر هم تلاش زیادی کردیم که به برتری برسیم اما برابر تیم های خوب پدیده و پارس جنوبی با مشکلاتی مواجه شدیم. با این حال در ادامه راه هم فقط برای پیروزی به میدان می رویم. 

برانکو ادامه داد: ما می دانستیم که گل همین حوالی ماست اما باید فقط آن را به دست می آوردیم. برای همین بازیکنانم تا دقیقه آخر مبارزه کردند و به پیروزی خوبی دست پیدا کردند. ما می خواهیم همیشه هجومی بازی کنیم و در ادامه بازیها هم برای برد به میدان خواهیم رفت. 

وی در مورد تغییرات مدیریت باشگاه نیز گفت: طبیعتا که این تغییرات روی بازیکنان تاثیر خواهد گذاشت. با این حال تغییرات انجام شده و باید کارها روی روال بیفتد. یک ماه مشخص نبود که دکتر طاهری می مانند یا می روند. با این حال وظیفه خودم می دانم که از زحمات آقای طاهری تمجید کنم. قطعا آقای گرشاسبی هم این روند را ادامه خواهد داد. 

برانکو در مورد تمدید قراردادش هم گفت: این موضوع دو جانبه است و بستگی به خواست باشگاه و پیشنهاد ما دارد. با این حال در نشست هایی که خواهیم داشت در این مورد صحبت خواهیم کرد. 

برانکو در مورد فضای ورزشگاه تختی جم نیز گفت: باید تبریک بگویم به هواداران پارس جنوبی که نمایش فوق العاده ای داشتند. آنها حامیان خوبی برای پارس هستند و از آنها به خاطر حمایت هایی که داشتند تشکر می کنم. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.