سرمربی تیم فوتبال سایپا بعد از بازی با سیاه جامگان از کرمانشاهی داور این مسابقه به شدت انتقاد کرد و گفت: گروه داوری آقای کرمانشاهی به خاطر بازی پرسپولیس - سپاهان با من مشکل داشت.

علی دایی: کرمانشاهی به خاطر بازی پرسپولیس - سپاهان با من مشکل داشت

به گزارش قدس آنلاین، علی دایی بعد از پایان بازی سایپا با سیاه جامگان در پاسخ به این سئوال که چه شد از کنار زمین اخراج شدید؟ گفت: راجع به این مسائل شما می توانید نظر بدهید. داور راحت کارت دوم را به بازیکن من نشان داد و او را از زمین اخراج کرد. معلوم است که چه خبر است.

وی افزود: قبل از بازی به بازیکنانم گفته بودم که آقای کرمانشاهی ( داور مسابقه) دنبال فرصت بود تا جلوی ما قضاوت کند آنهم به خاطر مسائل گذشته.

سرمربی سایپا در پاسخ به این سئوال که آیا کرمانشاهی با شما مشکل داشت؟ گفت: ما مشکلی نداشتیم. گروه داوری ایشان از قبل به خاطر بازی پرسپولیس - سپاهان با من مشکل داشت. آن چه کارتی بود که کرمانشاهی به بازیکن من نشان داد. بازیکن سیاه جامگان بعد از آن چطور بازیکن مرا زد ولی به او کارت نشان نداد؟

دایی تاکید کرد: فقط به غیرت بازیکنانم تبریک می گویم که با این همه ناداوری، ۲۰ امتیاز گرفته اند. 

سرمربی سایپا در پاسخ به این سئوال که آیا باشگاه از داور مسابقه شکایت می کند؟ تاکید کرد: این سئوال را از آقای درویش مدیرعامل باشگاه سایپا بپرسید. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.