بجنورد- جلسه ویدئو کنفرانسی بررسی برنامه های توسعه اشتغال پایدار و سیاست های تبیینی دولت با حضور نمایندگان و مدیران تمام استان ها از جمله مهندس دلپسند معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار به طور همزمان در سراسر کشور برگزار شد که طی آن، یک مسئول وزارت کار از تحقق ۶۰ درصدی این برنامه ها خبر داد.

۶۰ درصد برنامه های اشتغال فراگیر استان ها محقق شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل ازاداره کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، مدیرکل دفتر سیاستگذاری و توسعه اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این جلسه با بیان این که تاکنون ۶۰درصد از برنامه های اشتغال فراگیر استان ها محقق شده است، گفت: امیدواریم تا پایان سال  باقی مانده این برنامه محقق شود و تمام استانها این موضوع را در نظر داشته باشند که باید برنامه های اشتغال فراگیر حول محور برنامه های تصویب شده ملی و اولویت دار استانی مورد پیگیری و رصد قرار گیرد.

علاءالدین ازوجی افزود: پس از ابلاغ قانون اشتغال پایدار در مناطق روستایی، عشایر و محروم و تخصیص اعتبارات، تمام استانها باید در جذب سریع تر این اعتبارات تلاش کنند. 

وی تصریح کرد: موضوع ارائه گزارش مستند برنامه اشتغال فراگیر به رئیس جمهوری و ارائه گزارش برنامه های اشتغال فراگیر ماهانه به ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی از اهم اهداف این ویدئو کنفرانس خواهد بود.

ازوجی خاطرنشان کرد:استان ها باید برنامه های اشتغال فراگیر خود و جامعه هدف را شناسایی کنند تا بتوانند حداکثر بهره برداری لازم را در مسیر اشتغال پایدار انجام دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.