معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس گفت: پیشنهاد تیم ملی ازبکستان به برانکو را شنیده‌ایم اما در این مورد نگرانی وجود ندارد.

واکنش باشگاه پرسپولیس به پیشنهاد تیم ملی ازبکستان به برانکو ایوانکوویچ و احتمال تمدید قرارداد

به گزارش قدس آنلاین، محمد علی ترکاشوند قبل از آغاز تمرین امروز پرسپولیس در خصوص جلسه‌ای که امروز با برانکو ایوانکوویچ داشت، گفت: جلسه پیرامون دعوت وی به باشگاه بود و ما از او دعوت کردیم امروز به باشگاه بیاید تا در مورد تمدید قراردادش صحبت کنیم.

وی افزود: ما قبلاً هم با هم صحبت کرده بودیم و تقریباً به نقطه نظرات مثبتی رسیده بودیم و امروز خواستار حضور وی در باشگاه شدیم تا نشستی را با آقای گرشاسبی برگزار کنند. 

معاون باشگاه پرسپولیس با تأکید بر اینکه بعد از رفتن طاهری گرشاسبی به طور کامل برنامه‌ها را زیر نظر گرفته است، گفت: امروز حکم آقای گرشاسبی توسط وزیر ورزش تائید شد و او کارش را رسماً آغاز کرده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از پیشنهاد تیم ملی ازبکستان به برانکو خبر دارد یا خیر، گفت: ما هم این موضوع را شنیده‌ایم اما جای نگرانی وجود ندارد و در صدد تمدید قرارداد وی هستیم.

ترکاشوند در خصوص مشکلاتی که بر سر بدهی‌های پرسپولیس به بازیکنان مختلف وجود داشت، گفت: تمام داستان‌هایی که در مورد بدهی‌ها بود به اتمام رسیده و خیلی شفاف کارها انجام شده است.

وی در خصوص اینکه با بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس خیلی از بازیکنان آزاد می‌شوند و تکلیف پرسپولیس در نیم‌فصل چه می‌شود؟ گفت: ما یک وکیل سوئیسی گرفتیم و به این موضوع اعتراض کرده‌ایم، خیلی هم خوشبین هستیم که این مشکل حل شود.

معاون باشگاه پرسپولیس در خصوص آخرین وضعیت احمد نوراللهی گفت: من با نوراللهی حرف زدم و به زودی کارهای او انجام می‌شود، اینکه می‌گویند ۲ ماه دیگر نامه او صادر می‌شود را در جریان نیستم ولی بعید می‌دانم این قدر زمان ببرد مگر اینکه الزام به حضور او در آموزشی باشد.

وی در خصوص آخرین وضعیت طارمی نیز گفت: طارمی در دوران محرومیت است و ما هم منتظر جواب دادگاه CAS هستیم.

ترکاشوند در خصوص میزبانی ایران از تیم‌های عربستانی نیز تأکید کرد: شب گذشته آقای تاج در این زمینه صحبت کردند و ما هم صحبت‌های او را شنیدیم. ظاهراً منتظر رأی نهایی هستند که به هیأت رئیسه برود.

وی همچنین پیرامون چالشی که با حسین هدایتی پیدا کرده بود، گفت: من موضعی علیه هدایتی نگرفتم و از آنجا که او یک لیست را ارائه کرده بود شفاف خواستیم که او اعلام کند اگر به باشگاه کمک کرده موضعش را مشخص کرده و اگر پرداختی‌ها در قالب اسپانسرینگ بوده که یک بحث جداگانه دارد چون این کمک‌ها قبل از اینکه او اسپانسر باشد اتفاق افتاده است. در هر صورت ما باید به سازمان بازرسی هم در این زمینه‌ها پاسخگو باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.