معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران با بیان اینکه امروز اگر سایه‌ای باشد سایه مرگی است که بر سر سران آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی افتاده، گفت: نیروهای انقلابی ایران آماده‌تر از گذشته منتظر "پاسخگویی به دشمنان" هستند.

سردار نقدی: نیروهای انقلابی ایران آماده‌تر از گذشته منتظر "پاسخگویی به دشمنان" هستند

به گزارش قدس آنلاین، سردار محمدرضا نقدی پیش از ظهر امروز با حضور در همایش "شکوه مقاومت" در جمع بسیجیان استان همدان اظهار داشت: بسیجیان باید با اراده و بصیرت راه شهدا را ادامه دهند.  بسیج توانست قدرت خدا را در جهان متجلی کرده و به جامعه بشری نشان دهد. در هشت سال جنگ تحمیلی تمام کشورهای ثروتمند دنیا با ارتش‌های خود در یک طرف قرار داشتند و کشور ما نیز در طرف دیگر اما نهایتاً پیروزی نصیب ما شد.

وی با بیان اینکه گروه‌های مبارزی که در منطقه طلوع کرده و ظهور و بروز داشته‌اند، عرصه را بر دشمنان تنگ کرده‌اند چرا که بر مدار دو اصل خدامحوری و شهادت‌طلبی حرکت می‌کنند، افزود: بسیجیان کسانی هستند که قدرت را از آن خدا می‌دانند  و پذیرفته‌اند اگر کسی بر مدار خدا حرکت کند خداوند متعال نیز او را یاری کرده و به پیروزی می‌رساند مانند اتفاقاتی که در لبنان، عراق، سوریه، افغانستان و غیره رخ داد.

سردار نقدی تاکید کرد: ویژگی دیگر بسیجیان که سبب شده همواره بر مدار موفقیت گام بردارند اعتقادشان به شهادت‌طلبی است. بسیجیان مرگ را پایان حیات انسان‌ها نمی‌دانند و معتقدند باید در برابر ظالمان ایستاد بنابراین اگر تیغ آن‌ها برنده بود به شهادت می‌رسند و اگر آن‌ها پیروز شوند سعادت دنیا و آخرت را به‌دست آورده‌اند.

معاون فرهنگی‌ و اجتماعی سپاه پاسداران با اشاره به اینکه به فرموده امام (ره) ملتی که شهادت دارد، اسارت ندارد عنوان کرد: اعتقاد به شهادت‌طلبی سبب شد تا موفقیت‌های بسیاری در کشور به‌دست آید و تا به امروز این توفیقات ادامه یابد.  امروز مستکبران سایه مرگ را بالای سر خود می‌بینند  به همین دلیل همان استکباری که دم از حقوق بشر می‌زند، دست به ایجاد گروه‌های جنایتکاری مانند داعش زده است، گروهی که از انجام هرگونه عمل وحشیانه و انتشار آن صحنه‌ها در قالب فیلم و عکس ابایی ندارد.

سردار نقدی تلاش استکبار برای خلع سلاح‌کردن‌ حزب‌الله لبنان و حمله به سوریه را نشان ضعف آمریکا دانست و افزود: آنها در ابتدا مدعی می‌شوند و برخی سخنان را به زبان می‌آورند و وقتی می‌بییند که ملت‌ها در برابر آن‌ها ایستاده‌اند از مواضع خود عقب‌نشینی می‌کنند و ذلتی بالاتر از این اتفاق برای آن‌ها وجود ندارد.

معاون فرهنگی‌ و اجتماعی سپاه پاسداران افزود: مسئولان آمریکا هر روز حرفی می‌زنند و در گفتار خود ثبات ندارند.  با وجود وضعیتی که آمریکایی‌ها دچار آن شده‌اند،  عده‌ای هنوز در داخل کشور دم از سایه جنگ می‌زنند. به‌گفته رئیس‌جمهور آمریکا این کشور دچار آشفتگی بوده و بیش از ۴۰ درصد از مردم این کشور در وضع اسف‌باری به‌سر می‌برند.  اوایل انقلاب که آمریکا گردن کلفت‌تر از این بود و قدرتش هم بیشتر از زمان حال، نتوانست علیه ما کاری انجام دهد آن وقت با وضع کنونی‌اش چگونه می‌تواند با ایران دربیافتد؟

وی با تاکید بر لزوم حفظ آمادگی دفاعی در کشور برای پاسخگویی به تهدیدات اظهار داشت: امروز اگر سایه‌ای باشد سایه مرگی است که بر سر سران آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی افتاده است.

معاون فرهنگی‌ و اجتماعی سپاه پاسداران با اعلام اینکه تا بسیج در صحنه است هیچ ابر قدرتی نمی‌تواند غلطی بکند، تاکید کرد: دشمنان هیچ راه نفوذی به کشور ندارند و می‌خواهند با ایجاد یأس در مردم ایران به اهداف خود برسند.  امروز تمام دستگاه‌های سمعی و بصری دشمن با به‌راه انداختن جنگ روانی می‌خواهند امید را به یاس تبدیل کرده و در جامعه تفرقه ایجاد کنند تا کار به جایی برسد که بگویند تنها راه‌حل مشکلات  چیزی جز سازش با دشمن و انجام مذاکره نیست.

سردار نقدی با تاکید براینکه دستگاه دیپلماسی کشور  باید در مسیر تحقق اهداف نظام باشد، گفت: ما باید با دیپلماسی خود به‌دنبال تحمیل اراده خود بر آمریکا باشیم چراکه انقلاب اسلامی توانسته بدون هیچ‌گونه اقدامی قلب مردم آزادی‌خواه کشورهای جهان را فتح کند.

وی راه  پیروزی بر مشکلات کشور را "مقاومت" دانست و اظهار داشت: باید از ظرفیت بسیج برای برطرف‌کردن مشکلات کشور و تحقق اقتصادمقاومتی استفاده کنیم و بدانیم خارجی‌ها نمی‌توانند برای ما کاری کنند چراکه خودشان مشکلات بسیاری دارند.  برای پیروزی و کسب موفقیت در عرصه‌های مختلف باید جوانان را جدی گرفت و به آن‌ها اعتماد کنیم.

معاون فرهنگی‌ و اجتماعی سپاه پاسداران با اشاره به آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای پاسخگویی به هرگونه خطای رخ داده از سوی دشمنان ابراز کرد: امروز چشم مردم دنیا به بسیج مستضعفین است پس باید کشور خود را بسازیم و در عرصه عمران، آبادانی و سازندگی نیز برای دیگر کشورها الگو شویم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.