کرمان - همایش «جلوه های حضور و پایداری» به مناسبت پنجم آذرماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۸، در مصلی بزرگ امام علی (ع) کرمان برگزار شد.

همایش جلوه های حضور و پایداری با حضور بسیجیان در کرمان برگزار شد

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین، اجتماع بزرگ بسیجیان کرمان صبح یکشنبه در مصلی امام علی(ع) برگزار شد، این مراسم همزمان در سراسر استان کرمان نیز برگزار شد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در این مراسم با گرامیداشت ۵ آذر، سالروز تشکیل بسیج مستضعفان گفت: بسیج در عرصه های سیاسی فرهنگی، اجتماعی نظامی علمی و بین اللمل و پیاده سازی ارزشهای انقلاب ونظام نقش تعیین کننده ای دارد.

سردار ابوحمزه با اشاره به تلاشهای شوم دشمنان انقلاب ونظام در ۴ دهه گذشته برای مهار، انحراف و شکست انقلاب اسلامی افزود :در این دوران با ورود بسیجیان به عرصه های دفاع از آرمانهای انقلاب و کشور تمام نقشه های جبهه استکبار به شکست منجر شده است.

وی با اشاره به پیروزی اخیر رزمندگان اسلام در جبهه مقاومت در سوریه و عراق گفت: به همه ملت ایران، فرمانده کل قوا، رزمندگان سپاه به ویژه مجاهد انقلابی و ولایی سردار حاج قاسم سلیمانی، خانواده شهدا، آزادگان و ایثارگان این پیروزی را تبریک عرض می کنم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه پس از دوران دفاع مقدس راهبرد استکبار برای مقابله با انقلاب ونظام اسلامی تغییر کرده است، اظهار داشت: دشمنان از این مقطع به بعد با اهرمهای نفوذ، استحاله و براندازی در صدد مقابله و شکست دادن انقلاب اسلامی ایران بوده وهستند.

وی با بیان اینکه همواره اقشار مختلف مردم به بهترین وجه در مقابل توطئه های مستکبران ایستاده اند، اظهار کرد: در دهه اول بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بلوک شرق و غرب در پیمان ناتو با هدف مهار، انحراف و شکست انقلاب اسلامی در مقابل ایران ایستادند.

سردار ابوحمزه ادامه داد: دشمنان اسلام وقتی در دو استراتژی مهار و انحراف انقلاب اسلامی با شکست مواجه شدند جنگ هشت ساله را بر ایران تحمیل کردند.

وی با تاکید بر نقش بسیج در هشت سال دفاع مقدس گفت: عملیات های مختلف در جنگ شکل گرفت و منجر به پیروزی انقلاب اسلامی ایران شد.

وی با اشاره به گوش فرمان رهبری بودن ملت ایران گفت: زمانی که استکبار با حضور یکپارچه مردم بسیجی مواجه شد و شکست خورد، بحث داعش را در دستور کار خود قرار دادند.

سردار ابوحمزه هدف اصلی داعش را انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: هدف همه جنگ های داعش در غرب آسیا مقابله با اسلام بود.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان عنوان کرد: سوریه عمق استراتژی نظام جمهوری اسلامی است، نظام جمهوری اسلامی برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین باید جای پای خود را در سوریه محکم می کرد.

وی یادآور شد: سپاه در هر کشوری حضور پیدا کند با هماهنگی دولت‌ آن کشور است و کمک‌های آموزشی و تبلیغی دارد.

وی به شکست طرحهای براندازی دشمنان ایران اسلامی در حوادث سالهای ۷۸ و ۸۸ اشاره کرد و خاطرنشان کرد : وقتی جبهه استکبار از همه طرحهای خود علیه ملت ونظام جمهوری اسلامی نا امید شد برای مقابله با این نظام گروه تروریستی داعش را با همکاری مجموعه ای غربی عربی و عبری بوجود آورد.

اضافه شدن برد موشک های ایران به تناسب تهدیدها

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با تاکید بر آشنایی بسیجیان با مسایل روز کشور و منطقه خاطر نشان کرد : جبهه استکبار نگران فناوری هسته ای، توان موشکی، حقوق بشر و آزادی در ایران نیست، بلکه نگران ترویج اسلام نابی است که خواستگاه آن انقلاب اسلامی ایران است و از دل این اسلام ناب شخصیتهای برجسته وتاثیر گذاری همچون رهبر معظم انقلاب اسلامی - سید حسن نصرالله و حاج قاسم سلیمانی پدیدار می شوند.

وی ماموریت سپاه پاسداران و بسیج را عمق بخشی خارجی و داخلی از طریق پیاده سازی و هنجارسازی در بدنه جامعه دانست و افزود: سپاه با کمک های آموزشی، تبلیغی و فرهنگی در مقابل تهدیدهای استکبار ایستاده است و این تهدیدات را به فرصت تبدیل کرده است.

سردار ابوحمزه با اشاره به گروه های بسیجی فاطمیون در افغانستان، زینبیون در پاکستان، حزب الله در لبنان و …گفت: مهم ترین نقش بسیج دنبال کردن نهضت ولایت فقه است، بسیج و سپاه تا آخرین نفس از مقام ولایت و امامت دفاع خواهد کرد.

وی اظهار کرد: ما بسیجی ها و همه کسانی که با افکار بسیجی آمیختگی دارند اجازه نمی دهیم مظلومیت امام حسن (ع)، امام حسین (ع) و ائمه خدا بار دیگر تکرار شود؛ اجازه نمی دهیم انسان های غرب زده در اسلام انحرافی ایجاد کنند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خطاب به آمریکایی ها و استکبار جهانی گفت: جمهوری اسلامی ایران موشک هایی با برد بیش از دو هزار کیلومتر دارد که برد این موشک ها به تناسب تهدیدها اضافه خواهد شد و در مقابل آنها خواهیم ایستاد.

سردار ابوحمزه ماموریت سپاه و بسیج در مقطع کنونی را علاوه بر عمق بخشی داخلی و خارجی، دفاع از آرمانها و ارزشهای انقلاب ونظام اسلامی و حمایت از مقام عظمای ولایت فقیه و محرومیت زدایی از چهره کشور عنوان کرد و افزود :آمریکا، اسراییل ورهبران بی کفایت کشورهای مرتجع منطقه بدانند که اگر بخواهند کوچکترین حرکتی علیه جمهوری اسلامی ایران انجام دهند تمام منافع آنان در غرب آسیا و اسراییل هدف موشکهای سپاه قرار خواهد گرفت.

وی خطاب به سوءاستفاده کنندگان و چپاول کنندگان بیت المال در استان کرمان گفت: سپاه و بسیج استان کرمان با بیش از یک میلیون نفر بسیجی بیدار قاطعانه در مقابل فساد می ایستد و سوء استفاده کنندگان بیت المال را مجازات خواهد کرد.

وی با اشاره به نقش محرومیت زدایی بسیج، یادآور شد: بسیج به دنبال جذب، آموزش، سازماندهی، حفظ و انسجام در راستای محرومیت زدایی است و این در حالی است که خدمت به مستضعفان، محرومان و خانواده های شهدا را در دستور کار خود قرار داده است.

همچنین در این همایش از سه خانواده شهیدان، محمد کاظم کیانی، احمد دانشی و محسن برهانی تقدیر به اعمال آمد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.