کرمان - رئیس و مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد سازمان بهزیستی کشور در همایش سلامت و مسئولیت اجتماعی گفت: ۲۳درصد از افراد جامعه دچار نوعی اختلالات روانی می باشند که این آمار نشان دهنده آسیب های جدی در جامعه است.

 ۲۳درصد از افراد جامعه دچار نوعی اختلالات روانی هستند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان، حسن موسوی چلک مشاور رئیس و مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه سلامت اجتماعی در جامعه  مورد غفلت قرار گرفته است، عنوان کرد: سازمان بهزیستی به عنوان متولی مسائل و سلامت اجتماعی با رویکردی پیشگیرانه و مداخله در بحران اقدام می نماید.

حسن موسوی چلک وضعیت طلاق در جامعه را اسف بار اعلام کرد و اظهار داشت: ۲۳درصد از افراد جامعه دچار نوعی اختلالات روانی می باشند که این آمار نشان دهنده آسیب های جدی در جامعه است.

وی با اظهار تاسف از کاهش سن ارتکاب جرائم و شکسته شدن حریم خانواده  گفت: نبود گفت و گوهای عاطفی در خانواده ها و همچنین استفاده بیش از حد از شبکه های مجازی و اجتماعی میزان گفت وگو در خانواده از ۱۵ دقیقه در روز هم کاهش یافته است.

موسوی چلک کودک آزاری را یکی از تلخ ترین مشکلات موجود در جامعه دانست و افزود: بروز چنین مشکلات و مسائلی در جامعه ناشی از جهل و فقر ارتباطی بین خانواده ها می باشد که منجر به بوجود آمدن چنین آسیب هایی در جامعه شده است.

ایشان جمعیت درگیر مواد مخدر را بیش از ۴ میلیون عنوان کرد و گفت: مصرف مواد مخدر زمینه ساز بسیاری از معضلات و مشکلات در جامعه می باشد بنابراین باید در راستای کاهش آسیب های اجتماعی برنامه و طرح های پیشگیرانه ارائه نمایم .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.