سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از جلسه با سرپرست جدید این باشگاه با بیان اینکه به آینده امیدوار است، گفت: مشکلی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس نیست.

برانکو بعد از جلسه با سرپرست پرسپولیس: مشکلی برای تمدید قرارداد نیست

به گزارش قدس آنلاین، برانکو ایوانکوویچ پس از خروج از باشگاه پرسپولیس درباره جلسه با حمیدرضا گرشاسبی گفت: یک جلسه معمولی بود که با آقای گرشاسبی که به تازگی مسئولیت باشگاه را بر عهده گرفتند صحبت کردم و به آینده امیدوار شدم. 

وی افزود: اولین جلسه ای بود که پس از سرپرستی آقای گرشاسبی با ایشان داشتم. باشگاه علاقمند به تمدید قرارداد من است. این موضوع و علاقمندی دو طرفه است. صحبت هایی را در این زمینه انجام دادیم و در صورت توافق می توانیم  به نفع طرفین، کار را ادامه دهیم. باشگاه هم تضمینی خواهد داشت برای ادامه مسایل فنی تیم.

سرمربی پرسپولیس اظهار داشت: مهم ترین موضوع این است که باشگاه وضعیت مالی مثبتی پیدا کرده است و این به ما بیشترین کمک را می کند. با این شرایط می توانیم به روزهای خوبی برسیم. بسیار خوشبین هستم که در روزهای آینده خبرهایی در این زمینه بدهیم.

برانکو ادامه داد: من اطمینان دارم به زودی تکلیف این موضوع روشن می شود. با آقای گرشاسبی درباره بازی با ذوب آهن هم صحبت کردیم. مشکلات مالی را هم بررسی کردیم. بزرگترین موضوع ثبات مدیریتی باشگاه است. جا دارد بار دیگر از بازیکنانم تشکر کنم که خلا به وجود آمده در ماه اخیر را به پیکره تیم وارد نکردند. برای آنها هم مهم بود که تکلیف مدیریت مشخص شود.

وی درباره توافقات اولیه با باشگاه پرسپولیس گفت: باید هنوز روی جزئیات بحث کنیم اما به هر حال فکر نمی کنم مشکل خاصی به وجود بیاید.

برانکو درباره اینکه مذاکراتش بیشتر بر سر مدت قرارداد است یا میزان دریافتی اش از باشگاه؟ اظهار داشت: قطعا قرارداد، دو ساله خواهد بود. مشکلی در مذاکرات نداشتیم و تنها درباره مسائل اولیه صحبت کردیم.

برانکو ایوانکوویچ در این باره تصریح کرد: هیچ مشکلی نداریم. فقط نمی دانم چه زمانی قرارداد را تمدید می کنیم. نیاز داریم صحبت هایمان را ادامه دهیم. این هفته قرار شد باز هم صحبت کنیم.

سرمربی پرسپولیس بحث برگزاری اردوی تیم در نیم فصل را تکذیب کرد و گفت: نمی توانیم به اردو برویم. ما در همان برهه زمانی، دو بازی انجام می دهیم.

وی درباره قرعه کشی جام جهانی گفت: قطعا ایران که در سید سه قرار دارد بازی های سختی خواهد داشت چرا که تمام تیم ها قوی هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.