رشتخوار-فرمانده سپاه رشتخوار گفت: یکی از حیاتی ترین وظایف بسیج امنیت نظام است، که تا حد زیادی مدیون بسیج و حضور همه جانبه مردم در صحنه های مختلف انقلاب است.

یکی از حیاتی ترین وظایف بسیج امنیت نظام است

 به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ پاسدار علی یعقوبیان، در همایش اقتدار بسیجیان در محل حسینه ثارلله سپاه ناحیه شهرستان رشتخواراظهار داشت: هدف شکل گیری بسیج، حراست از اصل انقلاب، هویت و دستاوردهای انقلا ب بوده و نیز توجه به مسائل فرهنگی، تربیتی، سیاسی نظام است.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان رشتخواربا تاکید بر اینکه بسیج را کسانی تشکیل می دهند که دل در گروی تحقق آرمان های امام راحل دارند، تصریح کرد: بسیجی کسی است، که در عمل علاقه خود را به پیشرفت، گسترش حفظ و اقتدار نظام نمایش داده است. 

وی در ادامه با اشاره به دشمنی آمریکا با ملت و نظام جمهوری اسلامی، یکی از ماموریت های بزرگ بسیج را مبارزه با استکبار عنوان کرد و تصریح داشت: مبارزه با استکبار، قیام در برابر انحرافات، تعلیم و تربیت جوانان نظام، از مهمترین ماموریت‌های بسیج است.

 در این مراسم امام جمعه فتح آباد شهرستان رشتخوارهم ضمن تسلیت شهادت امام حسن عسکری(ع) و گرامیداشت ۵ آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام(ره)، گفت: بسیج   وابسته به جناح نیست،   بسیج اگر مخالف هست، مخالف کسی است که با ولایت فقیه و اصل نظام مخالف است.

حجت الاسلام رجب علی قربانی با اشاره به اینکه دشمن با تفکر بسیج مخالف است، افزودبسیج ولایت فقیه را طوری تفسیر و تعریف می‌کند، که امام عزیزشان تعریف و تفسیر کرد، و ایشان فرمودند ولایت فقیه، ولایت رسول الله(ص) است.

امام جمعه فتح‌آباد رشتخوار با اشاره به اینکه دشمن در تلاش برای تضعیف جایگاه ولایت فقیه در کشور است، یادآور شد: تا زمانی که جایگاه ولایت فقیه و بسیج در کشور باشد دشمن توان انجام کاری را ندارد.

 وی با تاکید بر جدیت کار بیشتر بسیج در زمینه فرهنگی در کشور، اذعان داشت: دشمن امروز توان جنگ نظامی با ما را ندارد این موضوع در به زانو درآمدن و اشک ریختن کماندوهای آمریکایی توسط نیروی های دریایی کشور مشاهده شد، دشمن امروز تمام توان خود را در بحث جنگ نرم و جنگ فرهنگی با کار گرفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.