سرمربی سایپا با انتقاد از داور بازی با سیاه‌جامگان، گفت: کرمانشاهی وقتی دید نمی‌تواند نتیجه را عوض کند مرا اخراج کرد؛ آنهم با لحن بد که اگر مربی نبودم جوابش را طور دیگری می دادم!

مربی نبودم جواب توهین کرمانشاهی را جور دیگری می دادم/ جمعه به روسیه می روم/ تا ساخت آخرین خانه کنار زلزله زدگان باشیم

به گزارش قدس آنلاین، علی دایی در حاشیه مراسم بزرگداشت زنده یاد پرویز دهداری درباره دعوتش به مراسم قرعه کشی جام جهانی توسط رئیس فیفا گفت: آقای اینفانتینیو رئیس فیفا من را به این مراسم دعوت کرد که باید پنجشنبه به مسکو می رفتم ولی به خاطر اینکه پنجشنبه بازی داریم صبح روز جمعه عازم روسیه می شوم و شنبه هم به ایران برمی گردم.

وی درباره پیش بینی اش از قرعه ایران در جام جهانی گفت: ما در سید سوم هستیم و امیدوارم قرعه خوبی نصیب ایران شود. مطمئنم کار سخت است چرا که تیم های بسیار قدرتمندی در سید یک و دو حضور دارند ولی فکر می کنم جام جهانی خیلی قشنگ بشود.

سرمربی تیم سایپا در ادامه درباره اتفاقات بازی تیمش مقابل سیاه جامگان و اعتراضش به کرمانشاهی داور مسابقه گفت: من کسانی که به حق قضاوت می کنند را دوست دارم ولی در فوتبال ما اتفاقاتی می افتد که در دنیا نادر است. نمونه اش همین بازی روز گذشته ما. بازیکن ما به ناحق کارت دوم را گرفت و اخراج شد.

دایی افزود: اگر صحنه ای که بازیکن من کارت زرد دوم خود را گرفت و اخراج شد درست بود پس خطای بازیکن حریف پنج کارت قرمز مستقیم داشت و داور باید به بازیکن مقابل پنج بار کارت قرمزش را نشان می داد.

وی تاکید کرد: صدای مان به جایی نمی رسد و هیچ کس از حق مان دفاع نمی کند. داور من را هم اخراج کرد و به این ترتیب بازی حساس بعد را از دست داده ام. کرمانشاهی داور مسابقه از زمان اصفهان و بازی معروف (پرسپولیس و سپاهان) یک چیزهایی در دلش بود که می خواست آن را انجام دهد.

سرمربی سایپا خاطرنشان کرد: از فدراسیون فوتبال و کمیته داوران تقاضای عاجز دارم بازی ما را ببینند امثال کرمانشاهی چطور قضاوت می کنند و به ناحق تیم من را ۱۰ نفره کردند. ما ۶۵ دقیقه ۱۰ نفره بازی کردیم و چه فشاری به بازیکنانم آمد.

دایی در ادامه انتقاداتش به کرمانشاهی تصریح کرد: ایشان وقتی دید هر کاری می کند که نمی تواند نتیجه را تغییر دهد من را از نیمکت اخراج کرد، آن هم با لحن بد. اگر صحنه ای که من اعتراض کردم بازیکن حریف کارت زرد یا قرمز بگیرد، درست نبود، هر چیزی دوست داشتید به من بگویید.

وی گفت: دیروز برای اولین بار دوست داشتم سرمربی و یا اصلا در فوتبال نبودم تا جواب لحن بد کرمانشاهی را جور دیگر می دادم. واقعا اولین بار بود که دوست داشتم مربی نبودم و کنار فوتبال فعالیت می کردم تا بتوانم جواب لحن این داور را بدهم.

سرمربی سایپا در پاسخ به این سوال که داوران فوتبال به شما علاقه دارند؟ گفت: دستشان درد نکند! از اول فصل چه بلاهایی سر ما نیاوردند. هر حرفی هم بزنیم سریع به کمیته اخلاق نامه می زنند تا دایی که حرف حق می زند به این کمیته برود. باید نظارت بیشتری روی داوری ها باشد. کسی که در کمیته داوران کار می کند باید یک پست داشته باشد و انرژی خود را روی داوری بگذارد چرا که داور با یک اشتباه ضربه ای بزرگ به یک مجموعه می زند و تمام زحمات یک مجموعه را هدر می دهد.

دایی مجددا به تصمیمات کرمانشاهی در بازی سایپا اعتراض کرد و گفت: در یک صحنه داور خطا گرفت ولی بازیکن حریف وقتی توپ روی هوا بود بازی را شروع کرد. قانون می گوید توپ برای شروع مجدد باید روی زمین ساکن باشد ولی داور روی هوا بازی را ادامه داد تا زمانی تلف نشود و حریف بتواند گل بزند.

«باشگاه پرسپولیس عنوان کرده است با طلبکارانش تسویه حساب شده است. آیا با شما هم تسویه حساب صورت گرفته؟» دایی در پاسخ به این سوال گفت: مسائلی هست که شما باید از وزارت ورزش بپرسید که در این ماجرا دخالت کرده است. دو سال و نیم است که جواب نامه من را نداده اند. مشکلی که می شد با دست باز کنند را آنقدر کش دادند که حالا برای باز کردن این گره با دندان ۱۰ یا ۲۰ نفر آدم نیاز است.

دایی در پایان درباره کمک به مردم زلزله کرمانشاه گفت: من خودم در کرمانشاه دیدم که مردم چطور به زلزله زدگان کمک می کردند و این عزیزان هم قدردان محبت مردم بودند. آنها این حس را به من دادند که وفاق ملی و همدلی در جامعه رخ داده است. از مردم خواهش می کنم زلزله زدگان را فراموش نکنند و تا روزی که آخرین خانه آنها ساخته می شود کنارشان باشیم. اگر همه ما با هم باشیم می توانیم خیلی کارها کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.