زاهدان-مدیرکل راه آهن جنوب شرق گفت: در روز جاری پرسنل ساعی پلیس راه آهن جنوب شرق مقدار ۴۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را در بازرسی های خودرو جهت حمل با ناوگان حمل و نقل ریلی کشف و ضبط کردند.

کشف بیش از ۴۰ کیلو گرم مواد مخدر در اداره کل راه آهن جنوب شرق

به گزارش قدس آنلاین، مجید ارجونی در این خصوص اظهار داشت: با نظارت های مستمر کارکنان پلیس و اداره کل راه آهن جنوب شرق با امکانات و تجهیزات الکترونیکی در زمینه جابه جایی مسافر و حمل خودرو با قطار امنیت خطوط ریلی برقرار شده است.

وی خاطرنشان کرد: در سال جاری مقدار ۵۷ کیلوگرم مواد مخدر توسط پرسنل خدوم پلیس راه دآهن جنوب شرق کشف و ضبط شده است.

وی افزود: در این راستا در یک ماه آینده طرح تفکیک قسمت اداری اداره کل از قسمت ایستگاه مسافری اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه روزانه به طور متوسط تقریبا ۸۰۰ نفر مسافر در مسیرهای راه آهن جنوب شرق به طور رفت و برگشت تردد می کنند، بیان کرد: در راستای افزایش سطح رفاه حال همشهریان طرح توسعه ایستگاه مسافری زاهدان از ۱۵۰ نفر به ۵۰۰ نفر در حال اجرا است.

مدیرکل راه آهن جنوب شرق ادامه داد: در آینده نه چندان دورر شاهد افتتاح سکو و سردرب جدید اداره کل خواهیم بود.

وی اذعان کرد: پروژه هایی نظیر تکمیل پارکنیگ قسمت اداری، انبار رو باز، محوطه سازی جهت نصب ماکت لکوموتیو، پارک کودکان و پارکینگ مختص تاکسی راه آهن در دستور کار قرار دارد.

رئیس پلیس راه آهن جنوب شرق سرهنگ عباس رسولی نیا نیز در این باره اظهار کرد: با توجه به اینکه یک روز درمیان تعداد ۱۰ خودرو به وسیله ناوگان حمل و نقل ریلی به تهران اعزام می شود، پلیس راه آهن جنوب شرق در راستای امنیت خطوط ریلی و پیشگیری از هرگونه سوء استفاده مجرمین و قاچاقچیان مواد مخدر از زیرساخت های راه آهن جمهوری اسلامی ایران در راستای مقاصد شوم خود اقدام به بازدید و بازرسی خودروهای مشکوک می کند.

وی اضافه کرد: در روز جاری یک دستگاه پژو ۴۰۵ که به طرز ماهرانه ای مقدار ۴۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را در چهار حلقه لاستیک زیر خودرو جاساز کرده بود کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس راه آهن جنوب شرق تصریح کرد: مالک این خودرو دستگیر و در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و متهم، مواد مکشوفه و خودرو تحویل مراجع قضایی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.