زنجان- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با اشاره به مشارکت ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومانی در کمک به ایتام و فرزندان محسنین گفت: این استان رتبه نخست کشوری را در ۶ ماهه نخست امسال کسب کرد.

استان زنجان رتبه نخست کشوری را در طرح ایتام و محسنین کسب کرد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان زنجان، هدایت صفری با اشاره به اینکه خیران زنجانی در کارهای خیرخواهانه همواره پیش قدم هستند، گفت: بیش از ۲۱ هزار خیر حمایت مادی و معنوی ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان را بعهده دارند.

وی با بیان اینکه ۳ هزار و ۲۰۰ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند، افزود: میانگین سرانه دریافتی ماهانه ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از محل کمک حامیان بیش از ۲۵۹ هزار تومان و فرزندان محسنین بیش از ۱۳۰ هزار تومان است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان به کمک ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومانی حامیان زنجانی در طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین در شش ماهه نخست امسال به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان اشاره کرد و ادامه داد: میزان مشارکت حامیان طرحهای اکرام ایتام و فرزندان محسنین برای تامین بخشی از هزینه‌های ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در شش ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۶ درصد افزایش داشته است.

وی با قدردانی از مشارکت مطلوب حامیان طرح های اکرام ایتام و فرزندان محسنین در برنامه‌های اجرائی کمیته امداد استان زنجان ادامه داد: با مشارکت مطلوب خیران زنجانی در کمک به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان، این استان رتبه نخست کشوری را در شش ماهه نخست امسال کسب کرد.

صفری با بیان اینکه توسعه طرح اکرام ایتام و محسنین و افزایش تعداد حامیان برای کمک به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از برنامه‌های مهم این نهاد در استان زنجان است، گفت: خیران زنجانی می‌توانند با مراجعه به سایت کمیه امداد به آدرس www.Emdad.ir یا با ارسال عدد ۱ به سامانه ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴ و یا با مراجعه به دفاتر کمیته امداد در این طرح مشارکت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.