سرمربی تیم فوتبال بارسلونا با اشاره به تصمیم جنجالی داور در بازی مقابل والنسیا گفت: کاملا واضح بود که توپ مسی گل شده است اما داور آن را نپذیرفت.

والورده: همه دیدند توپ مسی گل شده است/ از شرایط کنونی لالیگا راضی هستیم

به گزارش قدس آنلاین، بارسا در این بازی دو گل به ثمر رساند که تنها یکی از آنها پذیرفته شد و حالا فاصله این تیم با رئال و اتلتیکو به ۸ کاهش یافته است.

والورده، سرمربی بارسا در پایان بازی گفت:دوست داشتیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم و از عملکرد بازیکنان و نمایش امشب مان راضی هستم. گل والنسیا از لحاظ روحی ما را تحت تاثیر قرار داد با این حال در تمام لحظات بازی تیم شجاعی بودیم. بازی را مساوی کردیم و می توانستیم دومی را هم بزنیم. بازی بسیار پرفشاری بود و نمی توانم از این یک امتیاز ناراضی باشم.

وی درباره گل مردود مسی نیز بیان کرد: واضح بود که توپ گل شده است و در برگشت همان صحنه نزدیک بود به ما گل بزنند. مهم این بود که توانستیم آن لحظات پرتنش را به خوبی مدیریت کنیم و تمرکزمان را برابر تیمی قدرتمند مثل والنسیا از دست ندادیم. به شخصه چندان اعتقادی به مرور اشتباهات داوری یک بازی ندارم ولی متاسفانه همچنان با این اشتباهات فاحش دست به گریبانیم. بازهم توپ هایی از خط می گذرند و گل اعلام نمی شوند. به یاد دارم چندی پیش برابر مالاگا هم اتفاقی تقریبا مشابه امشب رخ داد.

سرمربی تیم بارسلونا در خصوص سبک بازی تیمش یادآور شد: همیشه می خواهیم تیم مسلط بر توپ و میدان باشیم. برخی مواقع شانس با ما یار نمی شود. درک می کنم که برخی انتقاداتی دارند ولی ایده ما همیشه مالکیت بر حریف است.

از والورده در خصوص تمدید قرارداد مسی نیز پرسیده شد که وی پاسخ داد: هرگز به خاطر مسی استرس نداشتیم. او همیشه از حضور در بارسا خوشحال بوده و دوست دارد همینجا بازنشسته شود. همه ما نیز چنین آرزویی داریم. با تجربه ای که از نیمار داشتیم، مهم بود که با افزایش رقم فسخ، از مسی محافظت کنیم.

این مربی درباره شرایط جدول لالیگا نیز تاکید کرد: اختلاف خوبی با والنسیا و دیگر تیم ها داریم ولی هنوز راه درازی تا پایان فصل باقی مانده است. همه چیز به خودمان بستگی دارد و فعلا اوضاع راضی کننده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.