سرمربی تیم فوتبال یوونتوس مدعی شد برای بازی با صدرنشین سری آ لحظه شماری می کند.

سرمربی یوونتوس: برای بازی با ناپولی لحظه شماری می کنیم

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از فوتبال ایتالیا، یوونتوس در ادامه هفته چهاردهم رقابت‌های سری آ ایتالیا توانست با نتیجه سه گل کروتونه را از پیش رو بردارد تا با خیال راحت به فکر بازی حساس هفته آینده با ناپولی باشد.

ماسیمیلیانو آلگری بعد از برتری تیمش برابر کروتونه درباره مصاف حساس هفته آینده تیمش برابر ناپولی گفت: بازی بسیار حساسی در سن پائولو در پیش داریم. بازی در سن پائولو طوری است که انگار بازی قصد ندارد تمام شود. مطمئن هستم دیداری بسیار خوب و تاماشایی را خواهیم دید. من برای ناپولی احترام زیادی قائل هستم. آنها تیمی هستند که ۳ سال است تلاش می کنند به قهرمانی برسند و تیم خیلی خوب و متحدی دارند ولی باید در این دیدار نشان دهیم که چیزی از آنها کم نداریم و ما هم بازیکنان خوب و آماده ای در ترکیب داریم.

یوونتوس با چهار امتیاز کمتر از ناپولی در رده سوم جدول رده بندی لیگ ایتالیا قرار دارد و در صورتی که در بازی برابر ناپولی شکست بخورد ممکن است این رده را هم از دست بدهد و از صدر جدول دور تر شود.

سرمربی یوونتوس اضافه کرد: بازی جمعه برای فوتبال ایتالیا بسیار مهم است و من امیدوار هستم روز خوبی برای فوتبال ایتالیا باشد. این دیدار برای هر دو تیم اهمیت دارد و می خواهیم با هوش بازی کنیم و باید بدانیم که جزئیات کوچک نتیجه بازی را رقم خواهند زد. این مهم نیست که الان من یک امتیاز بیشتر یا کم داریم. در این برهه از فصل باید بنجگیم و تلاش کنیم تا بتوانیم بازیهای خودمان را با برد به پایان برسانیم. وظیفه من این است که بهترین بازی را از شاگردانم بگیرم و آنها را برای بازیها آماده کنم و از الان تمام تلاش خود را برای بازی جمعه برابر ناپولی خواهم کرد تا تیم بتواند عملکرد خوبی داشته باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.