گرگان- معاون نظارت مالی وزارت اقتصاد و دارایی و خزانه دار کل کشور گفت:از مشکلات ما در مقطع کنونی، پروژه های نیمه تمام دولت های نهم ودهم است که در نظر داریم اگر این پروژه ها سوداوری داشته باشد آن ها را به مردم واگذار کنیم.

پروژه های نیمه تمام دولت نهم و دهم برای تکمیل به مردم واگذار می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، رحمت الله اکرمی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گلستان تصریح کرد: یکی از مشکلات کشور در مقطع کنونی اثرات تحریم های گذشته است که همچنان نمی توانیم درآمدهای واقعی کشور را از فروش نفت داشته باشیم.
خزانه دار کل کشور با بیان اینکه در حال حاضر به لحاظ منابع در کشور با مشکل مواجه هستیم،گفت: از اقدامات دولت یازدهم و دوازدهم که اقدام بدیعی هم بود،اسناد خزانه اسلامی واوراق بهادار بود که مصوب شورای نگهبان را نیز دارد و برای اقدامات عمرانی کشور به کار گرفته شده است.
معاون نظارت مالی وزارت اقتصاد و دارایی افزود: هر چند نسبت به نقدینگی مبحث اوراق و اسناد خیلی مطلوب نیست ولی در حال حاضر چاره ای جز این بحث نیست که خوشبختانه استان در جذب این اسناد رتبه اول را کسب کرده است.

معاون نظارت مالی وزارت اقتصاد ودارایی وخزانه دار کل کشور افزود:استان گلستان در سال ۹۵ رتبه اول در جذب اسناد خزانه اسلامی در کشور را کسب کرد.
وی تصریح کرد: در سال جاری نسبت به سال گذشته اعتبارات عمرانی از نوع اسناد و اوراق رشد ۲ برابری داشته است.
اکرمی افزود: یکی از مشکلات ما در مقطع کنونی، پروژه های نیمه تمام دولت های نهم ودهم است که حجم بسیار بالایی دارد و نقدینگی بسیار بالایی برای اتمام آن ها لازم است که در نظر داریم اگر این پروژه ها سوداوری داشته باشد آن ها را به مردم واگذار کنیم، چون بسیاری از این پروژه ها جزو مطالبات مردم شده است.
وی تصریح کرد:استان گلستان با ظاهر سرسبز خود شاید بسیار بعید می نماید که مشکلاتی چون فقر و کم آبی داشته باشد ولی متاسفانه این مشکلات در استان وجود دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.