اهواز_ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با کسب امتیاز ١٠٠ در میان ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور رتبه برتر را کسب کرد.

کارگروه توسعه مدیریت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان حائز رتبه برتر کشور شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، پرویز عزیزی معاون اداری مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: مرکز نوسازی و تحول اداری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با در نظر گرفتن گزارش عملکرد ٦ ماهه نخست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در سال ٩٦، این اداره کل را به عنوان اداره برتر در میان ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور معرفی کرد.

عزیزی افزود: تشکیل به موقع دبیرخانه کارگروه‌های توسعه مدیریت، صدور ابلاغ اعضای کارگروه و گروه‌های تخصصی زیرمجموعه، تشکیل جلسات و اجرایی کردن مصوباتی افزون بر سقف پیش‌بینی شده و ... فاکتورهای مهم در دستیابی به این رتبه بوده‌است.

معاون اداری مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در ادامه گفت: کارگروه‌های توسعه مدیریت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و زیرمجموعه های آن که شامل گروه تخصصی ساختار و فناوری‌های مدیریتی، گروه تخصصی توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی، گروه تخصصی سرمایه انسانی، گروه تخصصی سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم و گروه تخصصی مدیریت عملکرد در نیمه دوم سال ١٣٩٥ تشکیل شدند.

گفتنی است، شورای عالی اداری کشور به منظور طراحی سازوکارهای مناسب برای اجرایی‌نمودن سیاست‌های کلی نظام اداری و همچنین فراهم نمودن اجرای تکالیف و وظایف مقرر در قانون مدیریت خدمات کشوری و نیز ساماندهی کمیته‌های تخصصی مرتبط با مسایل مدیریتی و اداری، تشکیل «شورای راهبری توسعه مدیریت دستگاه‌های اجرایی و استانی» را در سال ١٣٩٣ تصویب نمود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.