۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱
کد خبر: 576050

ایلام – فرماندار چرداول گفت: از زمان وقوع زلزله در استان کرمانشاه، شهر سرابله مرکز شهرستان چرداول (از توابع استان ایلام) به کانون پس لرزه تبدیل شده است.

سرابله؛ کانون پس لرزه

مراد یگانه روز سه شنبه در گفتگو با قدس آنلاین، با بیان اینکه از ۲۱ آبان ماه هر روز در شهرستان چرداول، خصوصاً شهر سرابله شاهد پس لرزه هستیم، اظهار داشت: این پس لرزه ها که به صورت مرتب این شهرستان را تحت تأثیر قرار داده با صداهای عجیبی همراه است که موجب ترس مردم شده است.

وی با اشاره به اینکه این پس لرزه ها خساراتی در شهرستان ایجاد کرده است، افزود: در حال حاضر تیم های ارزیاب مشغول بررسی میزان خسارات ایجاد شده ناشی از زلزله و پس لرزه در شهرستان هستند.

فرماندار چرداول به وارد آمدن خسارت به ساختمان چند اداره شهرستان اشاره کرد و بیان داشت: تاکنون ۵ هزار واحد مسکونی در شهرستان شامل ۳ هزار واحد روستایی و ۲ هزار واحد شهری در اثر وقوع این پس لرزه های متناوب، آسیب دیده اند.

مراد یگانه با بیان اینکه در اثر زلزله اخیر ۲۰ الی ۳۰ مدرسه آسیب دیده اند، خاطرنشان ساخت: علی رغم این حوادث تمامی واحدهای آموزشی شهرستان، بدون تعطیلی کار آموزش دانش آموزان را با جدیت به انجام می رسانند.

وی یادآور شد: ستاد بحران شهرستان برای حوادث ناگوار در آمادگی کامل به سر می برد.

گفتنی است از زمان وقوع زلزله اخیر، شهرستان چرداول به مرکزیت شهر سرابله به کانون پس لرزه ها تبدیل شده و در این مدت، مردم شهر سرابله در ناآرامی به سر می برند و ترس و اضطراب زلزله کماکان در این شهر حکمفرماست و برخی از شهروندان شب ها را در فضاهای باز سپری می کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.