نکته اینجاست که مزدور سعودی‌ها برای روایت ترواشات ذهنی جدید و بیمار گونه اش، ماهی گونه فراموش کرده که حداقل پست‌هایی متعدد افراطی که در حمایت از ز. ک در کانال و وبگاهش منتشر کرده را حذف نماید تا اینچنین رسوایی گریبانگیر دروغگوی کم حافظه نشود، چه شده که خبرنگار مستقل و دهها صفت دیگر شامل سجایای اخلاقی وی! آن زمان به‌زعم زم، حالا تبدیل به یک متهم روابط غیر اخلاقی و شرعی گردیده و از سوی وی مورد عتاب و هدف اتهاماتی جدید قرار می‌گیرد!؟

قدس آنلاین- همواره اقسام مختلفی از مواد مخدر در جهان به بازار می آید و این تجارت پر سود کاملا بروز با نیاز مصرف کنندگان اش پیش میرود.

 تاثیرات مخدر ها روی مغز و فعالیت های روتین فرد گاهی به حدیست که برخی افکار و عقاید را در زمان توهم چنان می پرورانند که انگار واقعا رخدادی روی داده است!

گویا اخیرا ماده جدیدی به نام دستمال مخدر نیز از غرب به بازار آمده که شرایط ویژه ای برای معتادین مخاطب اش به وجود می آورد.

 زم به عنوان یکی از بزرگ متوهمان  ومصرف کنندگان قهار انواع و اقسام روان گردان ها و مخدرها مطابق مستندات متقنی شناخته می شود.

آنچه اخیرا در دستور کار دارد شاید برگرفته از مصرف نوع جدید باشد یحتمل او جنسش را تغییر داده و " دستمال " تست  میکند که اینگونه به گاف دادن های متعدد و متوالی افتاده است!

حدودا ۱۱ ماه پیش بود  که فردی به نام ز- ک به دلایل مستدل امنیتی بازداشت‌ شده و تحت بازپرسی قرار گرفته بود، زم و کانالش در بدو ماجرا تمام تلاش خود را برای تطهیر خانم خبرنگار صورت دادند تا از این طریق به وهم خودشان مسئولان را برای آزادی وی تحت‌فشار بگذارند. استفاده از کلید " روزنامه نگار مستقل " نیز ترجیع بند تمام این حمایت های رسانه ای از یک متهم قضایی بود.

 در آن برهه شور این حمایت ها تا بدان جا در آمد که خیلی‌ها زم را به ارتباطات مشکوک احساسی با ز. ک متهم می‌کردند چراکه حمایت‌های عجیبش از  وی ظاهرا افق و پایانی نداشت.

طی چند ماه مشخصا از تاریخ ۴ بهمن ماه ۱۳۹۵ زم به تنهایی ده ها مطلب در دفاع از او نوشت و از زبان منابع به اصطلاح آگاهش!    منتشر کرد تا ضمن انجام سیاست های دیکته شده و وظایف مزدوری اش خوش خدمتی شخصی اش را به منثه ظهور بگذارد.

اما حالا، ورق برگشته و زم که گویا دیگر روابط سابقش با آن خانم به سبک پیشین ادامه ندارد و البته شنیده ها حاکی است که ز- ک نیز در حال نوشتن مطالبی در مورد روح الله زم است، مثل همیشه با جعل اخبار اینبار  درصدد انتقام گرفتن از اوست!

 در این میان اگر پای آبروی فرد دیگری هم باز شود، اصلاً برای او مهم نیست؛ خواه اینار در فصل جدید توهمات اش از دادگاه فرهنگ و رسانه هدف پیدا کند و خواه از جای دیگر بهرحال هدف برایش همواره وسیله را توجیه می‌کند.

نکته اینجاست که مزدور سعودی‌ها برای روایت ترواشات ذهنی جدید و بیمار گونه اش، ماهی گونه فراموش کرده که حداقل پست‌هایی متعدد افراطی  که در حمایت از ز. ک در کانال و وبگاهش منتشر کرده را حذف نماید تا اینچنین رسوایی گریبانگیر دروغگوی کم حافظه نشود،   چه شده که خبرنگار مستقل و دهها صفت دیگر شامل سجایای اخلاقی وی! آن زمان به‌زعم زم، حالا تبدیل به یک متهم روابط غیر اخلاقی و شرعی گردیده و از سوی وی مورد عتاب و هدف اتهاماتی جدید قرار می‌گیرد!؟

 اصلاً آیا اعتماد به لاطائلات یک بیمار روانی که هرروز که از خواب بیدار می‌شود یک داستان جدید منشعب از نوع مصرف جدیدش سر هم می‌کند و به خورد مخاطبین می‌دهد تا رسانه‌اش را پویا نشان دهد، و یک روز از فردی حمایت می‌کند و فردا او را فاحشه می‌داند، کار عقلانی و  درستی است!؟

اینجاست که با ارائه این اسناد بار دیگر باید سهم شعور مخاطب را بعنوان  شرط حضور در فضای مجازی تاکید و معیار سنجش هر مخاطب باهوشی قرار داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.