رهبر حزب مخالف دولت اردوغان، رئیس جمهور ترکیه و خانواده وی را به سرمایه گذاری میلیون ها دلاری در یک شرکت خارجی متهم کرد.

خانواده اردوغان میلیون ها دلار سرمایه در خارج از ترکیه دارند

به گزارش قدس آنلاین، کمال قلیچدار اوغلو، رهبر حزب جمهوری خواه خلق ترکیه بار دیگر خانواده و حلقه نزدیکان اردوغان را به سرمایه گذاری میلیون دلاری در شرکت های خارج از ترکیه متهم کرد.

بر اساس این گزارش، قلیچدار اوغلو که هفته گذشته نیز اتهامات مشابهی علیه اردوغان و خانواده وی وارد کرده بود، در پی دفاع روز گذشته اردوغان از خود، امروز بار دیگر از رئیس جمهور ترکیه و خانواده وی ازجمله پسر، برادر و دستیار سابق اجرایی وی انتقاد کرده  و آنها را به انجام ۱۵ میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی در شرکتی خارجی به نام «بلوِی» در بازه زمانی دسامبر ۲۰۱۱ تا ژانویه ۲۰۱۲ متهم کرد.

بر اساس این گزارش، قلیچدار اوغلو گفت: ما تمام مدارک لازم از این شرکت را در دست داریم. مدارکی رسمی وجود دارند که نشان می دهد این پول متعلق به وی (اردوغان) است.

لازم به ذکر است روز گذشته اردوغان در پاسخ به اتهامات وارد شده از سوی رئیس حزب جمهوریخواه خلق ترکیه گفت: اگر طیب اردوغان یک پنی در (بانک های) خارج داشته باشد باید این را ثابت کند. اگر ثابت شود، من حتی برای یک دقیقه هم در پست ریاست جمهوری باقی نخواهم ماند.

وی افزود: اردوغان در کدام بانک خارجی حساب دارد؟ ثابت کنید. اگر نمی توانید ثابت کنید، شما خودتان از صحنه سیاست کنار بروید. اگر اثبات کنید، من از سیاست و پست خودم به عنوان رئیس جمهور کنار خواهم رفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.