شیراز- فرمانده انتظامی استان فارس گفت: یکی از کارکنان انتظامی شهرستان سروستان در حین اجرای عملیات دستگیری شرور مسلح به حمل و نگهداری سلاح مجاز و غیرمجاز به شهادت رسید .

شهادت مامور پلیس در درگیری با شرورمسلح در سروستان

به گزارش قدس آنلاین، سرداراحمد علی  گودرزی در بیان جزییات بیشتر از حادثه افزود:  در پی دریافت اخبار موثق مبنی بر حمل و نگهداری سلاح  مجاز وغیرمجاز توسط شخصی به هویت م -ح و  پس ازهماهنگی با مقام قضایی ، ماموران به محل مورد نظر اعزام  در حین بازرسی منزل شرور مسلح  که خود را از دید مامورین مخفی کرده بود  اقدام به تیر اندازی  به سمت مامورین در صحنه کرد.

وی بیان کرد: دراین درگیری که با رشادت نیروهای پلیس همراه بود شرور ناگزیر  به فرار  از راه پشت بام شد  و درحین فرار بدون توجه به دستورایست ، به سمت مامورین شلیک کرد که ستوانسوم کمال کشاورزی جمعی پلیس  آگاهی بر اثر اصابت گلوله به درجه رفیع شهادت نائل شد.

سردار گودرزی گفت: در ادامه درگیری مسلحانه  و اقدام به فرار، شرورمورد اصابت گلوله مامورین قرارگرفته و به هلاکت رسید.

فرمانده انتظامی فارس ادامه داد: در بازرسی از منزل متهم تعدادی فشنگ جنگی و شکاری و یک قبضه اسلحه جنگی از  نامبرده کشف و ضبط شد.

سردار گودرزی با تسلیت شهادت این پلیس فداکار به نیروهای انتظامی ،عموم مردم و بویژه خانواده شهید  گفت: همرزمان و مدافعان حریم نظم و  امنیت در سراسر استان فارس با نثار خون خود و تا پای جان  حافظ امنیت  شهروندان خواهند بود.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.