تبریز- مراسم رونمایی پوستر و تیزر نخستین جشنواره فعالان فضای مجازی آذربایجان‌شرقی در تبریز رونمایی شد.

برگزاری نخستین جشنواره فعالان فضای مجازی آذربایجان‌شرقی

به گزارش قدس آنلاین، غلامرضا سیفی مسؤول قرارگاه فضای مجازی بسیج استان آذربایجان‌شرقی عصر امروز در مراسم افتتاحیه و رونمایی از پوستر و تیزر جشنواره فعالان فضای مجازی آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: با توجه به اهمیت موضوع فضای مجازی که جزو چالش‌ها و مسائل اصلی است، از این رو نوع برگزاری این جشنواره متفاوت‌تر خواهد بود.

وی با تاکید به اینکه اهل قلم و رسانه مددکاران اصلی این جشنواره هستند، افزود: باید این جشنواره برای همه مسئله شود و نباید فقط گفت که قرارگاه فضای مجازی تنها متولی این جشنواره است بلکه نهاد مردمی باید به این جشنواره پر و بال بدهند.

مسؤول قرارگاه فضای مجازی بسیج استان اذعان داشت: مهلت ارسال آثار به جشنواره فعالان فضای مجازی  تا ۱۵ دی تعیین شده و ۲۰ روز مدت داوری خواهد بود.

وی ادامه داد: هدف اصلی از برگزاری این جشنواره شناخت ظرفیت مردمی در حوزه فضای مجازی است.

سیفی با تاکید به اینکه اگر ادعا کنیم تمام ظرفیت‌های فضای مجازی شناخته شده، حرفی گزاف زده‌ایم، گفت: متاسفانه به دلیل عدم شناخت ظرفیت‌های حوزه فضای مجازی، با مشکلات عدیده‌ای روبه رو شده‌ایم. 

سیفی با اشاره به اینکه در بخش جنبی جشنواره طراحی‌های زیادی پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: نیاز به حمایت دستگاه‌های مختلف در این زمینه هستیم و البته باید دوره آموزشی شبکه فضای مجازی، تربیت مربی با سواد رسانه‌ای و موارد مشابه در استان انجام گیرد.

وی متذکر شد: اگر خروجی خوب از جشنواره فضای مجازی به دست آوریم، به نفع همه خواهد بود.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.