بجنورد- همزمان با فرارسیدن هفته پژوهش، نمایشگاه مشترکی با همت مخابرات منطقه خراسان شمالی و اداره آموزش و پرورش استان در شهرستان اسفراین برپا شد.

 نمایشگاه مشترک مخابرات و آموزش و پرورش خراسان شمالی در اسفراین برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه خراسان شمالی، رئیس اداره مخابرات شهرستان اسفراین در این خصوص گفت: در راستای توسعه و تقویت همکاریهای مشترک مخابرات و آموزش و پرورش استان در جهت ارتقاء جایگاه فرهنگی و آموزشی استان همزمان با رشد تکنولوژی ارتباطی، نمایشگاه مشترکی بین این دو مجموعه به مناسبت هفته پژوهش در اسفراین  برگزار شد.

بهنود با اشاره به اهداف برپایی این نمایشگاه  اظهار داشت: معرفی و ارائه آخرین دستاوردهای فناوری و علمی و پژوهشی در حوزه مخابرات  و آموزش و پرورش استان بویژه در شهرستان اسفراین و دریافت و ثبت ایده های برتر در محورهای دهگانه مخابرات از جمله برنامه های این نمایشگاه است.

وی ارائه  سرویس اینترنت پاک برای دانش آموزان و فرهنگیان، ارائه خدمات ارتباطی و فنا وریهای نوین مخابراتی در حوزه تلفن ثابت،همراه و اینترنت، واگذاری سیم کارت رایگان دانشجویی ،تعویض رایگان سیم کارت مشترکین به سیم کارت usim  و ... را از جمله خدمات قابل ارائه در غرفه مخابرات و معرفی برخی از دستاوردهای تحقیقاتی و علمی دانش آموزان اسفراینی از جمله معرفی چند مورد ثبت اختراع توسط دانش آموزان این شهرستان را از موارد قابل ارائه در غرفه آموزش و پرورش در این نمایشگاه برشمرد.

وی،تعامل میان این دو مجموعه را بسیار مفید و ارزنده دانست و تصریح کرد: با توجه به این نکته که دانش آموزان  و دانشجویان امروز آینده سازان این جامعه می باشند تلاش در جهت  تامین زیرساختهای ارتباطی ایمن مورد نیاز در جهت رشد و توسعه علمی این قشر،موجب تضمین پیشرفت آینده کشور خواهد بود.

گفتنی است این نمایشگاه از۷ آذر ماه  به مدت یک هفته در محل اداره مخابرات اسفراین جهت بازدید علاقمندان  دایر است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.