قزوین_ عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: هزینه کردن پول بیت‌المال در اجرای همایش‌هایی در راستای سند ۲۰۳۰ با اهداف و آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی همخوانی ندارد و بابت هر هزینه‌ای باید مسؤولان مربوطه پاسخگو باشد.

هزینه کرد بیت المال برای اجرای همایش هایی در راستای ۲۰۳۰ با اهداف نظام همخوانی ندارد

به گزارش قدس آنلاین، فرج‌اله فصیحی‌رامندی در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که شب گذشته در تالار اجتماعات این شهر برگزار شد، به همایش منع خشونت علیه زنان اشاره کرد و گفت: باید آحاد جامعه را با فرهنگ دینی و ارزش‌های اسلامی آشنا کرد که تحقق این مهم منجر به کاهش آسیب‌های اجتماعی از جمله خشونت می‌شود.

این عضو شورا مطرح کرد: منع خشونت علیه زنان را باید با تقویت فرهنگ دینی و رشد اخلاق اسلامی جست‌وجو کرد نه اینکه اصول اولیه اخلاقی دین خود را از غربی‌ها بگیریم.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به اینکه آموزه‌های غربی نمی‌توانند خشونت را در جامعه کم کند، عنوان کرد: کشورهای غربی اهداف خود را در منع خشونت عنوان می‌کنند و توجهی به آموزه‌های دینی ندارند.

وی اضافه کرد: آموزه‌های غربی در کاهش خشونت نمی‌توانند کاری انجام دهند چه بسا که تاکنون نتوانستند این موضوع را در کشورهای اروپایی برطرف کنند.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به اینکه ترویج ناب محمدی(ص) می‌تواند خشونت را در جامعه برطرف کند، گفت: علما و روحانیون باید به این موضوع توجه و آن را برای مردم تشریح کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.