اهواز _فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان با بیان اینکه محرومیت‌زدایی از رسالت‌های اصلی سپاه است، گفت: عملیات احداث ۳۲۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) توسط سپاه پایان رسید.

محرومیت‌زدایی از رسالت‌های اصلی سپاه است

به گزارش قدس آنلاین، سردار حسن شاهوارپور در حاشیه آیین بهره‌برداری از سه طرح عمرانی و ورزشی در بندر ماهشهر و بندر امام، اظهار کرد: ساخت ۴۸۰ واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) مورد توافق سپاه استان و این کمیته قرار گرفته بود.

وی افزود: از این تعداد کار ساخت ۳۲۰ واحد به پایان رسیده و امروز شاهد بهره‌برداری از ۱۰ واحد از این منازل در شهرک شهید مدنی بندر ماهشهر هستیم که با همکاری و مشارکت بسیار خوب مسؤولان این شهرستان احداث شده‌ است.

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان عنوان کرد: همچنین امروز شاهد بهره‌برداری از ساختمان جدید حوزه مقاومت بسیج بندر امام خمینی (ره) بودیم که در دو طبقه و ویژه برادران و خواهران احداث شده است. سوله ورزشی و بخش مربوط به الحاقیه آن نیز از دیگر طرح‌هایی است که امروز به طور رسمی افتتاح شد.

سردار شاهوارپور در پایان بابیان اینکه محرومیت‌زدایی از رسالت‌های اصلی سپاه به شمار می‌آید، گفت: تلاش می‌کنیم روند ساخت منازل مسکونی محرومان و مددجویان را ادامه دهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.