یک روزنامه پرنفوذ سعودی اعلام کرد که بازی تیم‌های ایرانی و عربستانی در زمین بی طرف برگزار می‌شود. این روزنامه همچنین از حضور کفاشیان در جلسه روز گذشته اظهار تعجب کرده است!

گزارش روزنامه الشرق الاوسط عربستان از جلسه روز گذشته AFC و ناراحتی از حضور کفاشیان!

به گزارش قدس آنلاین، بحث میزبانی تیم های ایرانی و عربستانی از همدیگر در لیگ قهرمانان آسیا موضوعی است که حتی صدور بیانیه کنفدراسیون فوتبال آسیا ابهام آنرا برطرف نکرد و رسانه های ایرانی و عربستانی هرکدام تفسیر خاص خودشان را از آن داشتند.

باوجود اینکه علی کفاشیان نایب رئیس فدراسیون فوتبال ایران و عضو کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا روز گذشته اعلام کرد تیم های ایرانی و عربستانی در خاک خودشان از همدیگر میزبانی می کنند اما روزنامه پرنفوذ الشرق الاوسط در گزارشی اعلام کرد که لغو بازی در زمین بی طرف شامل تیم های ایرانی و عربستانی نمی شود.

این روزنامه که معمولا گزارش‌هایی از پشت پرده اتفاقات اینچنینی منتشر می‌کند، به نقل از یک منبع آگاه در AFC نوشت: «جلسه هیات رئیسه کنفدراسیون فوتبال آسیا بر حفظ فرمت قبلی این مسابقات و برگزاری آن به صورت رفت و برگشت و رد برگزاری مسابقات در زمین بی طرف تاکید کرد با این حال یک منبع آگاه گفت که رد بازی در زمین بی طرف شامل دیدار تیم های ایرانی و عربستانی نمی شود. قرار است یک هیات متشکل از نمایندگان AFC برای حل مشکل مسابقات تیم های عربستانی و اماراتی با تیم های قطری تشکیل شود.»

در ادامه این گزارش به برگزاری جلسه با حضور روسای فدراسیون امارات، عربستان قطر و ایران اشاره شده و این روزنامه عربستانی از حضور علی کفاشیان در این جلسه اظهار تعجب کرده است: «جلسه ای با حضور شیخ سلمان رئیس AFC، احمد عید رئیس فدراسیون عربستان، محمد الرمیثی رئیس فدراسیون امارات و سعود المهندی رئیس فدراسیون قطر تشکیل شد تا درباره مسئله بازی در زمین بی طرف تصمیم گیری شود ولی عجیب اینجا بود که AFC عضو ایرانی را در این جلسه نگه داشت.»

چند ماه پیش چهار کشور عربی از جمله امارات و قطر روابط خود را با قطر به دلایل سیاسی قطع کردند و برای همین به دنبال برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان با تیم های قطری در کشور بی طرف بودند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.