ایلام- پارکینگ شهرداری ایلام در مرکز شهر، به محلی برای کاسبی دستفروشان تبدیل شده و هر سال شهرداری برای ساماندهی آن آستین بالا می زند، اما این موضوع چند روزی بیشتر دوام نمی آورد.

ساماندهی پارکینگ شهرداری ایلام در اما و اگر

به گزارش قدس آنلاین، کاسبانی که به هیچ وجه راضی به خروج از این مکان نیستند و حاضرند سرشان را بدهند، اما از درآمد روزانه حضور در این مکان نخواهند گذشت، این پارکینگ در مرکز شهر واقع شده و به علت تمرکز بسیاری از اصناف مردم برای تأمین مایحتاج خود به این مکان مراجعه می کنند و حضور دستفروشان متعدد در آنجا و شلوغی بیش از حد و آلودگی صوتی این دستفروشان، تردد در آن را مشکل کرده و علاوه بر این موجب آزار و اذیت شهروندان و دیگر کسبه آن می شود.

شهرداری به تنهایی نمی تواند این پارکینگ را ساماندهی کند

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی شهرداری ایلام روز چهارشنبه در گفتگو با قدس آنلاین، با بیان اینکه برای ساماندهی پارکینگ شهرداری بایستی تصمیم اساسی اتخاذ شود، اظهارداشت: شهرداری به تنهایی نمی تواند این معضل را حل و فصل کند و نیروی انتظامی، دادگستری و دیگر دستگاه های متولی بایستی در این زمینه ورود کنند.

حسن فرجی با اشاره به اینکه شهرداری ایلام برای ساماندهی و متمرکز کردن دستفروشان در مکانی مناسب بسته تشویقی در نظر گرفته است، افزود: در همین راستا چند مکان از جمله بلوار فرودگاه قدیم در نظر گرفته شده و در صورت جابجایی دستفروشان پارکینگ شهرداری به این مکان، سازمان اتوبوس رانی موظف به ارائه خدمت به شهروندان ایلامی خواهد بود.

وی به طراحی سازه های سبک برای اسکان و استقرار دستفروشان در مکانی غیر از پارکینگ شهرداری اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: امیدواریم که با همکاری این عزیزان، آحاد مردم و دستگاه های متولی، مشکل ساماندهی دستفروشان پارکینگ شهرداری ایلام حل و فصل شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی شهرداری ایلام با بیان این مطلب که شهرداری ایلام از پیشنهاد شهروندان برای تعیین مکان مناسب استقرار دستفروشان استقبال می کند، یادآور شد: شماره تلفن های ۳۳۳۳۷۵۰۴ روابط عمومی شهرداری، ۳۳۳۳۷۵۰۳ مرکز پیام و سامانه ۱۳۷ آماده دریافت هرگونه پیشنهاد سازنده در این خصوص است.

شهروندان ایلام در انتظار ساماندهی پارکینگ شهرداری

اگر عصر هنگام سری به این بازار بزنید، قطعا سروصدای آزاردهنده برخی دستفروشان، شلوغی پارکینگ، عدم رعایت بهداشت محیط، عدم نظم و ... این پارکینگ بشدت آزار دهنده جلوه می کند و برخی شهروندان عطای خرید در این مکان را به لقایش می بخشند و دست خالی از آن خارج می شوند، این در حالی است که اگر این پارکینگ ساماندهی شود، هم برای دستفروشان و کسبه و هم برای مردم و شهروندان ایلام مفید خواهد بود، اگر اراده واقعی برای ساماندهی آن وجود داشته باشد!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.