قزوین_ مسؤول زائر اولی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان قزوین گفت: یکهزار و ۴۰۰ نفر برای در طرح «مهر درخشان زائر اولی» ثبت نام شده و۹۳۳ نفر تا امروز اعزام شدند.

بیش از ۹۰۰ زائر قزوینی به مشهد مقدس اعزام شدند

نجفعلی مشهدی در گفت وگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: طرح «مهر درخشان زائر اولی‌ها» با هدف اعزام افراد بالای ۴۵ سال که تاکنون به دلیل وضعیت معیشتی، توان مالی برای زیارت بارگاه منور حضرت امام رضا(ع) را نداشته‌اند، در استان قزوین در حال اجرا است.

وی افزود: در این طرح، زائران به مدت ۵ روز به زائر شهر آستان قدس رضوی اعزام می شوند و از مراکز دیدنی آستان قدس بازدید می کنند و بسته های فرهنگی نیز برای آنها توزیع می شود.

مسؤول زائر اولی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان قزوین با بیان اینکه در طرح مهر درخشان زائر اولی ها، ۳۵۲ زائر اولی در قالب ۸ کاروان در آذر ماه به مشهد مقدس اعزام می شوند، بیان کرد: یکهزار و ۴۰۰ نفر برای در این طرح ثبت نام شده و۹۳۳ نفر تا امروز اعزام شده اند.

مشهدی یادآور شد: در آذر ماه سال جاری، ۸ کاروان از استان قزوین در قالب طرح مهر درخشان زائر اولی ها به زائر شهر آستان قدس رضوی اعزام می شوند.

وی اضافه کرد:  در طرح مهر درخشان زائر اولی ها می توان گفت که اعزام زائر اولیها در ۶ آذر ماه سال جاری، ۴۴ نفر در قالب یک کاروان اعزام شده اند و در  ۱۲ آذر ماه نیز ۱۳۲ نفر در قالب سه کاروان اعزام، در ۱۸ آذر ماه هم ۸۸ نفر در قالب ۲ کاروان و در  ۲۳ آذر ماه سال جاری نیز ۸۸ نفر در قالب ۲ کاروان به مشهد مقدس اعزام می شوند.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.